Quote from Daniel Jernebring on 27 April 2007, 12:46You will do it. Kolla in på www.mapmyrun.com annars, så kan du ju mäta ut en helt ny runda! 🙂
You will do it. Kolla in på http://www.mapmyrun.com annars, så kan du ju mäta ut en helt ny runda! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 27 April 2007, 22:15Enklast är ju att starta 100 m före start/målgång så blir det 9,9 + 0,1 när du går i mål
Enklast är ju att starta 100 m före start/målgång så blir det 9,9 + 0,1 när du går i mål
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 21:30Ville bara hoppa in och säga att jag, inspirerad av denna tråd(?), också lyckades klämma EN MIL första gången igår!!
Ville bara hoppa in och säga att jag, inspirerad av denna tråd(?), också lyckades klämma EN MIL första gången igår!!
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 21:39STORT Grattis, Robert! Härlig känsla, va? 🙂
STORT Grattis, Robert! Härlig känsla, va? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 00:01Tack Maria! Jo härligt var det... jag tyckte mig nog höra "Eye of the Tiger" spelas när jag lyckades 🙂 Grattis till er andra som lyckats och lycka till till er som försöker!
Tack Maria! Jo härligt var det... jag tyckte mig nog höra "Eye of the Tiger" spelas när jag lyckades 🙂 Grattis till er andra som lyckats och lycka till till er som försöker!
Quote from Funbeat user on 5 May 2007, 21:36jamen HEEEJA!!!
grymt fint, vet precis hur det känns! Jag lunkade runt Brunnsviken för första gången för säsongen, och känslan av upprymdhet som infinner sig när man skymtar målet är helt oslagbar. Och heja till din fantastiska sambo som stöttar - blev a
jamen HEEEJA!!!
grymt fint, vet precis hur det känns! Jag lunkade runt Brunnsviken för första gången för säsongen, och känslan av upprymdhet som infinner sig när man skymtar målet är helt oslagbar. Och heja till din fantastiska sambo som stöttar - blev a
Quote from Daniel Jernebring on 5 May 2007, 21:52Hihi...ja, han är en pärla. 😉
Hihi...ja, han är en pärla. 😉