Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 18:23Håller med Kjell- det ska vara vanligt kaffe!
Kaffe latte ser ut som och smakar som diskvatten
Håller med Kjell- det ska vara vanligt kaffe!
Kaffe latte ser ut som och smakar som diskvatten
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 19:13Håller med Kjell ock Karin,varför förstöra en god kopp kaffe med mejeriprodukter?
Håller med Kjell ock Karin,varför förstöra en god kopp kaffe med mejeriprodukter?
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 07:54Nu skall jag vara petig tycker nog somliga.
En kopp kaffe = en kopp espresso (t+)
Allt annat är blask.
Nu skall jag vara petig tycker nog somliga.
En kopp kaffe = en kopp espresso (t+)
Allt annat är blask.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 08:37På min arbetsplats (Kolarmora behandlingshem - Kolarmora Marathon under 6 år..!?) har vi en sån här kaffemaskin där man kan ställa in olika valörer på. Jag kör Mocka + extra starkt + liten kopp å det är faktiskt drickbart. Håller annars med K-G att när ma
På min arbetsplats (Kolarmora behandlingshem - Kolarmora Marathon under 6 år..!?) har vi en sån här kaffemaskin där man kan ställa in olika valörer på. Jag kör Mocka + extra starkt + liten kopp å det är faktiskt drickbart. Håller annars med K-G att när ma
Quote from Catharina Brattlin on 2 May 2010, 12:45K-G, jag instämmer i Din hyllningskör till espresson! DET är kaffe det! (H:)
K-G, jag instämmer i Din hyllningskör till espresson! DET är kaffe det! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 13:00Espresson har en varm anhängare även hos mig. En sådan med en bit mörk choklad, min enda last. 😉
Espresson har en varm anhängare även hos mig. En sådan med en bit mörk choklad, min enda last. 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 13:49Det är gudagott med en kopp espresso!Nu pratar vi kaffe!
Det är gudagott med en kopp espresso!Nu pratar vi kaffe!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 08:00Tänkte på det här inlägget där Scott Jurek skrev om mat för långlöpning:
So why might we want to eat protein and fat while exercising? Why do we crave the fat and protein on long runs? Although the jury is still out, I have found protein and fat to be be
Tänkte på det här inlägget där Scott Jurek skrev om mat för långlöpning:
So why might we want to eat protein and fat while exercising? Why do we crave the fat and protein on long runs? Although the jury is still out, I have found protein and fat to be be
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 08:04MMMMMmazarin!
MMMMMmazarin!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:46Effect of Mazarine feedings on muscle glycogen utilization and exercise performance.
It was concluded that repeated Mazarine feedings maintain blood glucose levels, reduce muscle glycogen depletion during prolonged exercise, and enhance sprint performanc
Effect of Mazarine feedings on muscle glycogen utilization and exercise performance.
It was concluded that repeated Mazarine feedings maintain blood glucose levels, reduce muscle glycogen depletion during prolonged exercise, and enhance sprint performanc