Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:34Martin.
Löpare spydde även förr,
men absolut inte i dagens omfattning.Där är ytterligare en sak som förvånar mig.
De, som springer har antingen:
1. Sämre magar än de som fanns förr eller
2. De stoppar i sig sådant som en normal mage ej vill ha.Jag är
Martin.
Löpare spydde även förr,
men absolut inte i dagens omfattning.
Där är ytterligare en sak som förvånar mig.
De, som springer har antingen:
1. Sämre magar än de som fanns förr eller
2. De stoppar i sig sådant som en normal mage ej vill ha.
Jag är
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:30När det gäller vad sportdrycken på marathon (eller vilket lopp som helst) gör för nytta så handlar det ju primärt inte om att förse HELA kroppen med den lilla energi som finns i varje mugg, utan snarare att förse hjärnan med socker.
Musklerna klarar sig
När det gäller vad sportdrycken på marathon (eller vilket lopp som helst) gör för nytta så handlar det ju primärt inte om att förse HELA kroppen med den lilla energi som finns i varje mugg, utan snarare att förse hjärnan med socker.
Musklerna klarar sig
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:33Hahahaha.....Jag ser att du tagit åter den där helt UNDERBARA bilden av vinnaren som din egen bild på FunBeat....K-G har kört med den ett antal år på Vi Som Springer tidningen och jag tycker att den talar för sig....Förstoring Tack!!!!!???
Hahahaha.....Jag ser att du tagit åter den där helt UNDERBARA bilden av vinnaren som din egen bild på FunBeat....K-G har kört med den ett antal år på Vi Som Springer tidningen och jag tycker att den talar för sig....Förstoring Tack!!!!!???
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 20:06Kjell.
Vet ej hur man förstorar upp till max. vad man får lägga ut. :@Sebastian.
Varför måste löpare i dag ha en massa extra av ditten och datten.1. Det behövdes ej förr.
2. Folk spydde inte som i dag.
3. Folk presterade bättre.Kan det inte vara så
Kjell.
Vet ej hur man förstorar upp till max. vad man får lägga ut. :@
Sebastian.
Varför måste löpare i dag ha en massa extra av ditten och datten.
1. Det behövdes ej förr.
2. Folk spydde inte som i dag.
3. Folk presterade bättre.
Kan det inte vara så
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 20:17Kan ingen hjälpa vår farbror med en förstoring???????
K-G....det enda jag kan säga är väl att käkar man bara på McDonalds typ tretton gånger i veckan så kanske man missar något...(Bira kanske..????)
Att kuta med dagens vardagsmenyer kräver kanske sitt til
Kan ingen hjälpa vår farbror med en förstoring???????
K-G....det enda jag kan säga är väl att käkar man bara på McDonalds typ tretton gånger i veckan så kanske man missar något...(Bira kanske..????)
Att kuta med dagens vardagsmenyer kräver kanske sitt til
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:07K-G
Jag menade att dagens motionärer inte har lust att ta i så att dom kanske spyr på träningsrundan. Utan det ska bara vara skönt att träna.
Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. Att folk spyr under loppen har fö
K-G
Jag menade att dagens motionärer inte har lust att ta i så att dom kanske spyr på träningsrundan. Utan det ska bara vara skönt att träna.
Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. Att folk spyr under loppen har fö
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:10"Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. "
Amen.
Skulle t o m drista mig till ett tillägg:
"Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. Oavsett hur dyra komplicerade och trendiga
"Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. "
Amen.
Skulle t o m drista mig till ett tillägg:
"Man blir ingen snabb löpare om det bara ska vara skönt och mysigt hela tiden. Oavsett hur dyra komplicerade och trendiga
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 11:10Martin + Anders + flera.
Jag spydde och svimmade tillräckligt som 400-meterslöpare.
På 5K har det också hänt.
Plus att man såg stjärnor.
10K nästan.Längre sträckor. Inte i närheten förutom den gången jag försökte trycka i mig en vegetarisk anrättning.
Martin + Anders + flera.
Jag spydde och svimmade tillräckligt som 400-meterslöpare.
På 5K har det också hänt.
Plus att man såg stjärnor.
10K nästan.
Längre sträckor. Inte i närheten förutom den gången jag försökte trycka i mig en vegetarisk anrättning.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:32K-G: Jag vet inte varför folk stoppar i sig en massa, men alla är fria att göra vad de anser vara bäst för dem. Det kallas väl typ demokrati och fri vilja.
Jag tror att mångdubbelt fler tränar något i dag än för 40-50 år sedan. Vad gäller ambitionsnivån
K-G: Jag vet inte varför folk stoppar i sig en massa, men alla är fria att göra vad de anser vara bäst för dem. Det kallas väl typ demokrati och fri vilja.
Jag tror att mångdubbelt fler tränar något i dag än för 40-50 år sedan. Vad gäller ambitionsnivån
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2010, 15:37Jag kommer, som av en slump, att tänka på en gammal Canon-reklam:
"Allt var bättre förr. Canon är som förr, fast bättre"
(Obs, jag säljer inte Canon-kameror)
Jag kommer, som av en slump, att tänka på en gammal Canon-reklam:
"Allt var bättre förr. Canon är som förr, fast bättre"
(Obs, jag säljer inte Canon-kameror)