Quote from Guest on 7 October 2007, 19:09Idag kände jag inte alls för att träna. Hängig, trött och allmänt ovillig att ge mig ut. Till slut snörde jag ändå på mig skorna och gav mig ut med tanken att ”en liten runda kan jag ju alltid ta”
Det började segt men efter 1-2 km började det lossna och j
Idag kände jag inte alls för att träna. Hängig, trött och allmänt ovillig att ge mig ut. Till slut snörde jag ändå på mig skorna och gav mig ut med tanken att ”en liten runda kan jag ju alltid ta”
Det började segt men efter 1-2 km började det lossna och j
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:19så underbart. det är så skönt när det bara flyter.
grattis till nått distansrekord
så underbart. det är så skönt när det bara flyter.
grattis till nått distansrekord
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:27det är det mest suveräna, att även om man inte tror det innan kan det kännas så bra.... Grattis till en härlig och lång runda!
det är det mest suveräna, att även om man inte tror det innan kan det kännas så bra.... Grattis till en härlig och lång runda!
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:55Härligt Per!!
och kul att läsa om en runda som jag kan delar av
🙂
Härligt Per!!
och kul att läsa om en runda som jag kan delar av
🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 19:56Härligt! Det brukar vara så att när man inte planerar att springa långt så går det som bäst 😉
Härligt! Det brukar vara så att när man inte planerar att springa långt så går det som bäst 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 20:23Sådana här löpar-pärlor kommer tyvärr aldeles för sällan .........men de är ack så sköna att minnas tillbaka på när det sitter lite väl långt inne, att ta sig ut. Gott!
Ah, nytt PB - härligt! (V)
Sådana här löpar-pärlor kommer tyvärr aldeles för sällan .........men de är ack så sköna att minnas tillbaka på när det sitter lite väl långt inne, att ta sig ut. Gott!
Ah, nytt PB - härligt! (V)
Quote from Catharina Brattlin on 7 October 2007, 20:30Förstår precis vad Du menar, Per!
Mina allra bästa löppass har kommit sig av en otrolig ovilja att ge mig ut, men eftersom löprundan HAR varit planerad måste den GENOMFÖRAS, eller hur? Speciellt om jag har våndats över att "idag står det backintervaller
Förstår precis vad Du menar, Per!
Mina allra bästa löppass har kommit sig av en otrolig ovilja att ge mig ut, men eftersom löprundan HAR varit planerad måste den GENOMFÖRAS, eller hur? Speciellt om jag har våndats över att "idag står det backintervaller
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 23:00Ja, det är ju den där känslan som man hört talas om och som man själv vill uppleva! 😀 Får börja träna ordentligt nu, fast långsamt, så jag också uppnår det där snart! 😀
Ja, det är ju den där känslan som man hört talas om och som man själv vill uppleva! 😀 Får börja träna ordentligt nu, fast långsamt, så jag också uppnår det där snart! 😀
Quote from Viktor Wrede on 8 October 2007, 05:58Det är för dessa tillfällen man springer i mångt och mycket - när allt "går av sig självt!!"
Det är för dessa tillfällen man springer i mångt och mycket - när allt "går av sig självt!!"
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 07:46Exakt! De fem minuterna det tar att byta om och ta de första 100 metrarna kan ibland vara långt tuffare än själva passet.
Jag tror hjärnan försöker lägga krokben för oss ibland. Jag funderar på om det är en rest från tiden då man behövde spara energi för
Exakt! De fem minuterna det tar att byta om och ta de första 100 metrarna kan ibland vara långt tuffare än själva passet.
Jag tror hjärnan försöker lägga krokben för oss ibland. Jag funderar på om det är en rest från tiden då man behövde spara energi för