Quote from Urban Nilsson on 10 October 2007, 21:45Ljudböcker finns på biblioteket.
Ljudböcker finns på biblioteket.
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 22:08good point, Daniel *s*
good point, Daniel *s*
Quote from Urban Nilsson on 11 October 2007, 08:33He he. Missade ditt inlägg. 😀 (V)
He he. Missade ditt inlägg. 😀 (V)
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 10:15Hej Per och Helena.
"Helena - Den känslan i tabettform skulle den bli narkotikaklassad - Kan den få någon som sprungit 13km att springa ytterligare 3km med ett stort leende på läpparna så måste det vara något skumt!"
Nej, det är inget skumt alls, det k
Hej Per och Helena.
"Helena - Den känslan i tabettform skulle den bli narkotikaklassad - Kan den få någon som sprungit 13km att springa ytterligare 3km med ett stort leende på läpparna så måste det vara något skumt!"
Nej, det är inget skumt alls, det k
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 11:44Jag håller med torbjörn.
De bästa passen för psyket är mörkt, kallt, blåsigt och allmänt jävligt. Ett krav är att man får inte frysa på dem passen.
Dock så är varmare höstdagar betydligt effektivare i träningssynpunkt;)
Jag ska springa tjurruset 20ok
Jag håller med torbjörn.
De bästa passen för psyket är mörkt, kallt, blåsigt och allmänt jävligt. Ett krav är att man får inte frysa på dem passen.
Dock så är varmare höstdagar betydligt effektivare i träningssynpunkt;)
Jag ska springa tjurruset 20ok
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:07Alltså nu har jag bestämt mig; första joggingturen blir ikväll! 😀 Fatta vad inspirerad man bli när man läser alla härliga inlägg om runners high mm! 😉
Alltså nu har jag bestämt mig; första joggingturen blir ikväll! 😀 Fatta vad inspirerad man bli när man läser alla härliga inlägg om runners high mm! 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:22Härligt Per!!
Ser fram mot fler såna stunder som kommer att komma för mig också (även om det rör sig om kortare distanser)
Så skönt att läsa att även erfarna kan ha det motigt oxå
Heja Linda, ja ut i kväll bara!!
Härligt Per!!
Ser fram mot fler såna stunder som kommer att komma för mig också (även om det rör sig om kortare distanser)
Så skönt att läsa att även erfarna kan ha det motigt oxå
Heja Linda, ja ut i kväll bara!!
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:28Här blir det oxå en lite runda med grannen ikväll.
Vi har bestämt att vi skall springa 10 km. Och jag vet att känslan kommer ikväll igen......så vem vet vi kanske tar två varv? (H:)
Här blir det oxå en lite runda med grannen ikväll.
Vi har bestämt att vi skall springa 10 km. Och jag vet att känslan kommer ikväll igen......så vem vet vi kanske tar två varv? (H:)
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:33Ja om inte annat så måste jag ju ut nu. 😉 😉 Ska ta det VÄLDIGT lugnt, förra gången i somras jag sprang gick jag ju ut för hårt o blev överansträngd typ direkt, så här blir det lugna puckar m mkt gång emellan joggingandet, alltså varva gå lite, springa l
Ja om inte annat så måste jag ju ut nu. 😉 😉 Ska ta det VÄLDIGT lugnt, förra gången i somras jag sprang gick jag ju ut för hårt o blev överansträngd typ direkt, så här blir det lugna puckar m mkt gång emellan joggingandet, alltså varva gå lite, springa l
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 22:05Ok, måste erkänna; det blev ingen runda igår eftersom det var snö o regnblandat oväder ute, jag vet, jag är lite feg....:-(
MEN kom ut idag istället, och det var skitskönt! Jag skulle nog kunna hålla på m det här som regelbunden träning, det var härligt
Ok, måste erkänna; det blev ingen runda igår eftersom det var snö o regnblandat oväder ute, jag vet, jag är lite feg....:-(
MEN kom ut idag istället, och det var skitskönt! Jag skulle nog kunna hålla på m det här som regelbunden träning, det var härligt