Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEufori!
You need to log in to create posts and topics.

Precis, Anders. Men jag tror att längtan efter att få träna, just för att man inte har möjligthet/tid alla gånger, är en sak som får en att fortsätta att hålla igång.

Jag har inte möjlighet att träna så mycket som jag vill. Det är ju så mycket i livet so

Man behöver ta det lugnt ibland också - bara sitta o göra ingenting.
Hur många är det som tar sig tid till det?

Det gör man ju på jobb! 😀

Man hinner inte med allt. Det viktiga tror jag är att njuta av det man gör just nu, oavsett om det är att träna eller vila (eller städa!), och inte gå omkring med dåligt samvete för det man inte gör. För mig är träning som tur är rena effektivitetspillret

För mig är den absolut största vinningen hur jag mår psykiskt. Jag mådde inte dåligt innan men nu mår jag så enormt bra. Ett träningspass är rena utrensningen av tankar i huvudet. Samtidigt är det uppiggande och lyfter mitt humör. Träningen stärker mig så

Ja, visst är det härligt uppiggande med träning! Påminner bara om vilan för den är så lätt att glömma bort. Har själv svårt med det nämligen! Måste hela tiden påminna mig själv om att DET ÄR OK att inte göra någonting 🙂

"För mig är den absolut största vinningen hur jag mår psykiskt."
Prcis Maria, så känner jag det också. Dels så går det helt enkelt inte att traggla jobb-bekymmer och annat medan man springer, tankarna far hit och dit och jag kommer fram "renblåst" och fin

Då är det därför, som vissa hävdar att jag är så blåst!

Ja, älskar att träna, finns inget bättre sätt att rensa tankarna på el få lite ombyte och nya idéer! 😀
Problemet för mig är att jag har lite problem att träna själv...blir itne lika motiverad som när jag är på ett pass m massa bra musik o måste koncentre

Det är ju helt klart roligare att springa själv när det inte är gråkallt, blåsigt och eländigt, tycker iallafall jag. Men det är himla bra med en riktigt blodig deckare i MP3n såna dagar!