Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 19:29Massa blod och elakheter ska det vara! Fast inget smygande i mörkret, då blir jag mörkrädd... 😉
Massa blod och elakheter ska det vara! Fast inget smygande i mörkret, då blir jag mörkrädd... 😉
Quote from Håkan Öhling on 9 October 2007, 23:15Jag säger tvärtom - finns inget som är häftigare än att vara ute och springa när det blåser småkallt o snöblask. Då kan man verkligen känna av att man lever. Man är ju ändå varm och har absolut inga krav på fart. Vilken njutning! Som att komma i mål på Li
Jag säger tvärtom - finns inget som är häftigare än att vara ute och springa när det blåser småkallt o snöblask. Då kan man verkligen känna av att man lever. Man är ju ändå varm och har absolut inga krav på fart. Vilken njutning! Som att komma i mål på Li
Quote from Lotta W on 10 October 2007, 08:27Jag håller med Torbjörn: man känner verkligen att man lever 🙂
Jag håller med Torbjörn: man känner verkligen att man lever 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 11:59HUr kan ni springa till ljudböcker? Om jag ska lyssna på ngt måste det vara ngt m lite fart i, som jag känner att jag får lite pepp av att springa lite fortare av i så fall! 😀 Hittade Faithless, jättebra! Techno o dansmusik ska det va i så fall, el poppi
HUr kan ni springa till ljudböcker? Om jag ska lyssna på ngt måste det vara ngt m lite fart i, som jag känner att jag får lite pepp av att springa lite fortare av i så fall! 😀 Hittade Faithless, jättebra! Techno o dansmusik ska det va i så fall, el poppi
Quote from Galderma Fritidsförening on 10 October 2007, 14:27Jag kan inte heller springa till ljudböcker, har provat en gång men det funkar verkligen inte!! Man somnar ju nästan! 😉
Nää, musik med bra tempo ska det va! (H:)
Jag kan inte heller springa till ljudböcker, har provat en gång men det funkar verkligen inte!! Man somnar ju nästan! 😉
Nää, musik med bra tempo ska det va! (H:)
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 14:49Jag kan inte höra på ljudböcker för att jag glömmer att lyssna och blir upptagen av annat när jag kommer på att "nu har jag visst missat några sidor"...... synd, det hade varit en fantastisk kombination.
Förresten, jag har inte testat på löpband. Där blir
Jag kan inte höra på ljudböcker för att jag glömmer att lyssna och blir upptagen av annat när jag kommer på att "nu har jag visst missat några sidor"...... synd, det hade varit en fantastisk kombination.
Förresten, jag har inte testat på löpband. Där blir
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 15:16Var får ni ljudböckerna ifrån? Vill också testa på löpbandet i min mp3....
Var får ni ljudböckerna ifrån? Vill också testa på löpbandet i min mp3....
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 15:24Ladda ner via nätet, det finns ju som prenumeration i mobilen om man vill. Finns ju bokklubbar enbart för ljudböcker också.
Nej, bra musik ska det vara! Det är ju ett utmärkt tillfälle att lyssna in sig på nya skivor o artister man är nyfiken på! 😀
Ladda ner via nätet, det finns ju som prenumeration i mobilen om man vill. Finns ju bokklubbar enbart för ljudböcker också.
Nej, bra musik ska det vara! Det är ju ett utmärkt tillfälle att lyssna in sig på nya skivor o artister man är nyfiken på! 😀
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 16:39och så finns det bibliotek! (t+)
och så finns det bibliotek! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:51På långpassen vill jag gärna ha lite lugnare musik som håller mitt tempo nere... Favorit just nu är Daniel Lemma. Mmmmm, vilken röst! (H)
Fast det duger inte på snabbpassen/intervallerna - då måste det vara klös i kastanjetterna 😉
På långpassen vill jag gärna ha lite lugnare musik som håller mitt tempo nere... Favorit just nu är Daniel Lemma. Mmmmm, vilken röst! (H)
Fast det duger inte på snabbpassen/intervallerna - då måste det vara klös i kastanjetterna 😉