Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 11:59Nä, de blir inte "förstörda". Inga katastrofala saker händer i stort sett nästan vad du än gör. Folk är nog överlag lite väl rädda för att prova olika saker då det gäller skor.
Skor med proneringsstöd behöver egentligen inte alls bete sig annorlunda än h
Nä, de blir inte "förstörda". Inga katastrofala saker händer i stort sett nästan vad du än gör. Folk är nog överlag lite väl rädda för att prova olika saker då det gäller skor.
Skor med proneringsstöd behöver egentligen inte alls bete sig annorlunda än h
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:05Men Sylvia - du har väl inte strumpor i sandelerna?!?!
😀
Men Sylvia - du har väl inte strumpor i sandelerna?!?!
😀
Quote from Catharina Brattlin on 20 June 2010, 12:14Jo, Lena, jag har faktiskt det. Känns hyfsat ohygieniskt att gå barfota i sandaler på ett sjukhus, faktiskt.
Liknande de här har jag:
BILD:http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/107008_001.
Jo, Lena, jag har faktiskt det. Känns hyfsat ohygieniskt att gå barfota i sandaler på ett sjukhus, faktiskt.
Liknande de här har jag:
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:30Här är en till som har strumpor i sandalerna! Men å andra sidan så har jag alltid strumpor i alla skor, för annars kommer skoskaven inom fem minuter tyvärr.
Här är en till som har strumpor i sandalerna! Men å andra sidan så har jag alltid strumpor i alla skor, för annars kommer skoskaven inom fem minuter tyvärr.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:39Hmm, enligt vad jag läste ett år var det totalt förkastligt att någonsin ha strumpor i sandaler, för att nästa år vara obligatoriskt med strumpor i sandaler...
Det där modet är konstigt ibland...
Hmm, enligt vad jag läste ett år var det totalt förkastligt att någonsin ha strumpor i sandaler, för att nästa år vara obligatoriskt med strumpor i sandaler...
Det där modet är konstigt ibland...
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2010, 12:41Fyi: Jag har ställt TV:n och kastat ut bilen. Det gick fan inte att ha den inne!
Fyi: Jag har ställt TV:n och kastat ut bilen. Det gick fan inte att ha den inne!
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2010, 12:45...och ejkj - Så fort du använder skor så börjar du slita på dom oavsett hur du använder dom...
...och ejkj - Så fort du använder skor så börjar du slita på dom oavsett hur du använder dom...
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:49Johan: mode verkar funka som så att det är okej (eller till och med hippt) med en grej om man är ensam om det eller följer nån slags trend. Om man klär sig likadant tillsammans med en uppsjö andra som skiter i mode så anses det inte vara så hippt. Så birk
Johan: mode verkar funka som så att det är okej (eller till och med hippt) med en grej om man är ensam om det eller följer nån slags trend. Om man klär sig likadant tillsammans med en uppsjö andra som skiter i mode så anses det inte vara så hippt. Så birk
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:50om man nu ska svara på frågan:
Det är oftast inga problem med att gå i sina löpskor. Men om du har ett pronationsstöd i skorna kan det ställa till problem, det är vanligt att man har en tendens att supinera när man går och då finns det risk att skorna "st
om man nu ska svara på frågan:
Det är oftast inga problem med att gå i sina löpskor. Men om du har ett pronationsstöd i skorna kan det ställa till problem, det är vanligt att man har en tendens att supinera när man går och då finns det risk att skorna "st
Quote from Catharina Brattlin on 20 June 2010, 12:55Mode och mode. På ett sjukhus gäller vissa rekommendationer, som bl a säger att man bör ha strumpor på sig. Oavsett skodon.
Och jag kan förstå det, för fränare lukt från mockainnersulor, gångna med bara fötter, får man leta efter. (#)
Så, jag behåller
Mode och mode. På ett sjukhus gäller vissa rekommendationer, som bl a säger att man bör ha strumpor på sig. Oavsett skodon.
Och jag kan förstå det, för fränare lukt från mockainnersulor, gångna med bara fötter, får man leta efter. (#)
Så, jag behåller