Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 21:46tyvärr för långt för att köra med spikskor. Dina vader skulle gå sönder :-/
tyvärr för långt för att köra med spikskor. Dina vader skulle gå sönder :-/
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 21:50Tack Oskar. Då slipper jag leta efter dem i källaren. (t+)
Tack Oskar. Då slipper jag leta efter dem i källaren. (t+)
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 23:04En annan sak att tänka på är att inte inte vingla omkring, utan hålla dig intill sargen hela tiden. Gå INTE ut på bana 2 för att släppa om folk som springer om dig/varvar dig. Det bara förvirrar dina medtävlare. Omkörning till höger på bana!
En annan sak att tänka på är att inte inte vingla omkring, utan hålla dig intill sargen hela tiden. Gå INTE ut på bana 2 för att släppa om folk som springer om dig/varvar dig. Det bara förvirrar dina medtävlare. Omkörning till höger på bana!
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 07:57Tack Sven! Detta med "trafikregler på bana" var en annan sak som jag hade funderat på. Skönt att veta att upphinnade får väja! Då kan man titta framåt.
Tack Sven! Detta med "trafikregler på bana" var en annan sak som jag hade funderat på. Skönt att veta att upphinnade får väja! Då kan man titta framåt.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 09:51Vill rekommendera dig för framtiden att skaffa ett par flats utan spikar för längre banlopp. Det ger en mycket positiv känsla. Själv kör jag alltid mina spikskor på bana, men då har jag heller inga som helst problem att springa i dem. Det blir tvärt om en
Vill rekommendera dig för framtiden att skaffa ett par flats utan spikar för längre banlopp. Det ger en mycket positiv känsla. Själv kör jag alltid mina spikskor på bana, men då har jag heller inga som helst problem att springa i dem. Det blir tvärt om en
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:08Inte luta i kurvorna är ännu ett bra tips. Tack!
Jo det finns nog skor som passar bättre än mina ICEBUG terrängskor 😉 men man får ta det man har.
Kör nog endast på medelhastighet på min Garmin eftersom att jag inte är van vid annat. Annars blir det n
Inte luta i kurvorna är ännu ett bra tips. Tack!
Jo det finns nog skor som passar bättre än mina ICEBUG terrängskor 😉 men man får ta det man har.
Kör nog endast på medelhastighet på min Garmin eftersom att jag inte är van vid annat. Annars blir det n
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:24Tänk på att Garmin mäter jättedåligt på rundbanor.
Tänk på att Garmin mäter jättedåligt på rundbanor.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:26Aj då. Ska se till så att den uppdaterar varje sekund iaf. Hoppas det hjälper lite.
Aj då. Ska se till så att den uppdaterar varje sekund iaf. Hoppas det hjälper lite.
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:27http://www.jogg.se/Traning/Pass.aspx?id=3695229
Vet inte om du kan se spåret?
http://www.jogg.se/Traning/Pass.aspx?id=3695229
Vet inte om du kan se spåret?
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 10:34Oj vad du har vinglat runt! 🙂
Ett sidospår.....
Kilometerpasseringar. Kan man ställa in så att man ser dem på funbeat?
Oj vad du har vinglat runt! 🙂
Ett sidospår.....
Kilometerpasseringar. Kan man ställa in så att man ser dem på funbeat?