Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 00:19Vassego Lena!
https://www.google.se/search?q=f%C3%A4stingar+bilder&hl=sv&client=firefox-a&hs=Xhp&rls=org.mozilla:sv-SE:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=5vAeUMKWEdOBhQer9oCQAw&ved=0CFkQsAQ&biw=1680&bih=920
Vassego Lena!
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 00:55Urk, nu kommer jag att drömma mardrömmar i natt!
Men de verkar ändå vara hyfsat stora, så man borde se dem i alla fall, om de kryper runt på kroppen på en.
Urk, nu kommer jag att drömma mardrömmar i natt!
Men de verkar ändå vara hyfsat stora, så man borde se dem i alla fall, om de kryper runt på kroppen på en.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 01:50Apoteket har ett nytt myggmedel som även ska funka mot fästingar, någon som har provat?
Apoteket har ett nytt myggmedel som även ska funka mot fästingar, någon som har provat?
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 09:49Som orienterare så har jag ständig koll på om jag har några fästingar på kroppen. Kollar när när jag duschar efter träningen och får plocka bort fästingar emellenåt.
Men det är inte alltid det hjälper, utan jag har haft borrelia 3 gånger de senaste 10 å
Som orienterare så har jag ständig koll på om jag har några fästingar på kroppen. Kollar när när jag duschar efter träningen och får plocka bort fästingar emellenåt.
Men det är inte alltid det hjälper, utan jag har haft borrelia 3 gånger de senaste 10 å
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:25Fick en i Ursvik förra året när jag körde 15-kilometersrundan. Måste ha plockat den precis när den satte sig på magen. Första och enda jag haft, äcklig upplevelse jag klarar mig utan 🙂
Fick en i Ursvik förra året när jag körde 15-kilometersrundan. Måste ha plockat den precis när den satte sig på magen. Första och enda jag haft, äcklig upplevelse jag klarar mig utan 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 14:07Lena, fästingar kan variera väldigt mycket i storlek, de är inte alltid lätta att få syn på.
Lena, fästingar kan variera väldigt mycket i storlek, de är inte alltid lätta att få syn på.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 15:55Jag kan inte komma fram till annat än att fästingar är ett jäkla skit! Mycket värre än mördarsniglar. Varför FINNS dessa båda djur?
Jag kan inte komma fram till annat än att fästingar är ett jäkla skit! Mycket värre än mördarsniglar. Varför FINNS dessa båda djur?
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:08I vår familj är det väldigt olika hur många fästingar som vi hittar på de olika familjemedlemmarna efter samma skogspromenad. Helt ovetenskapligt så verkar det iallafall i vår familj finnas ett samband mellan popularitet hos myggor och popularitet hos fäs
I vår familj är det väldigt olika hur många fästingar som vi hittar på de olika familjemedlemmarna efter samma skogspromenad. Helt ovetenskapligt så verkar det iallafall i vår familj finnas ett samband mellan popularitet hos myggor och popularitet hos fäs
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:16Varför myggor dras till vissa personer är känt: http://djurblogg.nu/myggorna-dras-till-din-sexlust/
Varför myggor dras till vissa personer är känt: http://djurblogg.nu/myggorna-dras-till-din-sexlust/
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:21De dras till blodfyllda tingestar?
De dras till blodfyllda tingestar?