Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfartlek ?
You need to log in to create posts and topics.

då ska jag köpa de numret, tack för tipset anna.....visst är dom bäst! kizz alltså! själv har jag "hard luck wommen" som ringsignal

ang KISS:
Ja den är bra med. I princip allt de gjorde på 70-t är bra. Min favo är Paul S.

🙂

just de 70talet ska de va....på 80 talet var dom lite pinsamma!
orginaluppsätningen med peter chris på trummer....men gene.s vinner med flera tung-längder 🙂 fast paul.s är ganska cool oxå....

Tja tunglängdrna är ju inte att leka med, själv gillar jag bakdelen på Paul... mumma! 🙂

Musiken är dock helt grym, 80-talet - stundtals mkt bra också, men inte samma förstås... även solo-plattorna på 70-talet är jättebra, alla 4! Jag har svårt att vara

tycker ju inte pauls rumpa är någe särskilt 🙂
fast han har lika mycke hår på bröstet som jag...
men håller med att kizz är svårt att hålla sej still till, jag kan springa nästan hur långt som helst med deras musik i öronen & springer jag sen i mina nya

jo hans bakdel e fin! *bestämd* sångrösten är kanon med, en av få hårdrockare som verkligen KAN sjunga, med det menar jag inte att de andra nödvändigtvis är dåliga, men vilken sångröst!!!

Simmons däremot måste behålla sminket på om jag ska titta på honom

Hey.. snackar vi sångröst så vill jag säga att Bon Scott är nog fasansfullt underskattad som sångare!!

>>"Bon Scott är nog fasansfullt underskattad som sångare"
Word!
Girls Got Rythm - AC/DC
Satan i gatan säger jag...

nu börjar de bli intresant...bon scott är en annan favokille! verkligen en sångfågel...ac/dc blir aldrig var de en gång var, brian johnson är inte ens i samma branch! lustigt att nästan all bra rock tog slut när 80talet började....finns ju några undantag

Nåja.. visst är AC/DC fortfarande favorit! Finns massor av bra låtar trots att Brian inte alls är i samma nivå som Bon!
MINST en hårdrockslåt finns med i mina spinningpass varje gång.

Black Ingvars har blivit en favorit! Jag säger.. å nu spelar vi schla