Quote from Cristobal Fuentes on 3 October 2006, 11:33Heja Per, stå på dig om 60-talet. Fartlek kan tydligen vara ordlek i väldig sprintfart om t e x musik. Men fartlek i löpning introducerades av Gösta Holmér på 30-talet (så gammal är inte jag) så den är helsvensk. Arthur Lydiard, 60-tal använde den formen
Heja Per, stå på dig om 60-talet. Fartlek kan tydligen vara ordlek i väldig sprintfart om t e x musik. Men fartlek i löpning introducerades av Gösta Holmér på 30-talet (så gammal är inte jag) så den är helsvensk. Arthur Lydiard, 60-tal använde den formen
Quote from Fredrik Närenfors on 3 October 2006, 14:51Även jänkarna ser idag fartlek som en seriös träningsform vilken bör schemaläggas 🙂
Även jänkarna ser idag fartlek som en seriös träningsform vilken bör schemaläggas 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 3 October 2006, 17:56väldigt säker Lingling, 60-talet var - uppriktigt sagt - ganska trist. Jo jo, jag vet, mkt utvecklades då, Beatles 4ever osv, men jag är ingenStones och Dylan fan, snarare Bowie, som dock blev bättre på 70-t. 70 -t var helt klart bäst - in my book.
väldigt säker Lingling, 60-talet var - uppriktigt sagt - ganska trist. Jo jo, jag vet, mkt utvecklades då, Beatles 4ever osv, men jag är ingenStones och Dylan fan, snarare Bowie, som dock blev bättre på 70-t. 70 -t var helt klart bäst - in my book.
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 10:50Jag brukade tycka 60-talet var trist, att det var då 50-talet gick utför, men 60-talet är faktiskt OK, så illa var det inte; 70-talet däremot nej nej nej ... 80-tal däremot ... 🙂
Jag brukade tycka 60-talet var trist, att det var då 50-talet gick utför, men 60-talet är faktiskt OK, så illa var det inte; 70-talet däremot nej nej nej ... 80-tal däremot ... 🙂
Quote from Matts Asplund on 4 October 2006, 11:59men lingling! klart du måste gilla 70-talet.......du är faktist ganska lik peter chris bara en sån sak!
men lingling! klart du måste gilla 70-talet.......du är faktist ganska lik peter chris bara en sån sak!
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 12:06Vem? Lutar mig artigt framåt och ser ut som ett frågetecken?
Vem? Lutar mig artigt framåt och ser ut som ett frågetecken?
Quote from Matts Asplund on 4 October 2006, 12:35gammal trummis i kizz så klart!
var sminkad som ett katt i ansiktet 🙂
gammal trummis i kizz så klart!
var sminkad som ett katt i ansiktet 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 12:52Criss, heter han ju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Criss
Criss, heter han ju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Criss
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 13:05Åhå ...
Åhå ...
Quote from Matts Asplund on 4 October 2006, 13:19ok! stavning är en av mina få svaga sidor......:-)
ok! stavning är en av mina få svaga sidor......:-)