Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningfartlek ?
You need to log in to create posts and topics.

Johan du har rätt på ett sätt. Rocken var bra på 70-talet, t.o.m. bäst i många fall, gäller även artister såsom Bowie, grupper som Queen, KISS osv. MEN 80-talet bjöd mig på en hel del som jag älskar än idag - varav Mötley Crüe och Maiden är i särklass kan

Snacka om fartlek alltså 🙂 Svindlande sådan.

du e för gammal för att hänga med i den här diskussionen! 😉

Time is on my side

Caught somewhere in time? iron Maiden.
Där sjunger de det - Time is always on my side. 🙂

angående ac/dc så är dom fortfarande bra...men behållningen är ju angus.y, brian.j kan inte sjunga så är de bara!
& visst de finns ju guldkorn även på 80-talet de kan jag inte förneka anna...vad sägs om biff! & saxon...."the egle has landed " hade ju pojk

Fartlek fanns redan på 60-talet. I en fransk Runners world heter det Le fartlek. Så visst är det helsvenskt. I en humorbok i England "Athletics through the lookingglass" står det att den inte kan bedrivas i London, Moskva etc. Endast i Sverige som svenska

Anna du hängde inte med i accelerationen ända ned till 60 talet. Titeln på en av Rolling Stones låtar. Men du svarade bra på rycket fast du fick släppa i förtid 🙂

Jag borde ha insett att det var för mkt av modernitet för dig, 80-tal, du fastnade på 60-t? 😉 Det har kommit musik även efter det...

Är du säker på det Anna???