Quote from Lars Mörrby on 2 March 2010, 20:31Marcus,
jag är inte säker på att hon behöver några "vanliga" löparskor. Det beror lite på var hon springer och hur snabbt hon bygger upp styrkan i fötterna. Det borde teoretiskt vara lättare när man är liten och nätt jämfört med en 94kg kluns som jag. Ja
Marcus,
jag är inte säker på att hon behöver några "vanliga" löparskor. Det beror lite på var hon springer och hur snabbt hon bygger upp styrkan i fötterna. Det borde teoretiskt vara lättare när man är liten och nätt jämfört med en 94kg kluns som jag. Ja
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 20:34Sylvia,
Om du börjat springa med pronationsstöd så kommer du antagligen få känningar där pronationsstödet sitter. Det är naturligt eftersom att det ska stödja där och du tidigare inte haft något som legat mot, men det bör ge med sig efter ett antal löpru
Sylvia,
Om du börjat springa med pronationsstöd så kommer du antagligen få känningar där pronationsstödet sitter. Det är naturligt eftersom att det ska stödja där och du tidigare inte haft något som legat mot, men det bör ge med sig efter ett antal löpru
Quote from Catharina Brattlin on 2 March 2010, 20:40Linus, huvudproblemet är inte blåsorna, utan att jag har fått ont i hålfötterna sen jag började springa med pronationsstöd. Och har jag ett normalt fotvalv, och en ytterst liten pronering, som försvinner i en neutral sko, ska jag väl inte ha stöd för hålf
Linus, huvudproblemet är inte blåsorna, utan att jag har fått ont i hålfötterna sen jag började springa med pronationsstöd. Och har jag ett normalt fotvalv, och en ytterst liten pronering, som försvinner i en neutral sko, ska jag väl inte ha stöd för hålf
Quote from Catharina Brattlin on 2 March 2010, 20:42Tord, det kanske hjälper Dig. Orsaken till Dina bekymmer är kanske inte alls lika som mina? Jag vet ju inte om jag är rätt ute, men jag tror det.
Visste Du inte vad en kruskavel är? Har Du aldrig bakat knäckebröd? 😉
Tord, det kanske hjälper Dig. Orsaken till Dina bekymmer är kanske inte alls lika som mina? Jag vet ju inte om jag är rätt ute, men jag tror det.
Visste Du inte vad en kruskavel är? Har Du aldrig bakat knäckebröd? 😉
Quote from Lars Mörrby on 2 March 2010, 20:43Sluta springa i de där skorna nu! Inte en meter till! Jag, liksom du får ont. Jag köpte inte mina på Löplabbet utan på Löp och Sko, så ingen kritik mot just Löplabbet. Det är nog ett generellt branch problem. Man tror själva på vad skoföretagen säger.
De
Sluta springa i de där skorna nu! Inte en meter till! Jag, liksom du får ont. Jag köpte inte mina på Löplabbet utan på Löp och Sko, så ingen kritik mot just Löplabbet. Det är nog ett generellt branch problem. Man tror själva på vad skoföretagen säger.
De
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:04Skärpning Tord....Rubank är ju den där skitastora hyveln du använde i träslöjden... med Bessman vägde du väl in alla finfina gäddorna efter vårfisket....å sen tror jag att du ska ha hål i en läderrem eller styv filt.....ehe....minns inte så noga??!! Altzh
Skärpning Tord....Rubank är ju den där skitastora hyveln du använde i träslöjden... med Bessman vägde du väl in alla finfina gäddorna efter vårfisket....å sen tror jag att du ska ha hål i en läderrem eller styv filt.....ehe....minns inte så noga??!! Altzh
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:13Sylvia, jag skrev för några veckor sedan om mina nya skor: proneringsstöd på dem, kändes bra i butik. Efter en runda där mitt stek kändes onaturligt hade jag rejält ont i knäna. Gick tillbaka till mina utnötta och springer nu samma sträcka utan smärtor.
Sylvia, jag skrev för några veckor sedan om mina nya skor: proneringsstöd på dem, kändes bra i butik. Efter en runda där mitt stek kändes onaturligt hade jag rejält ont i knäna. Gick tillbaka till mina utnötta och springer nu samma sträcka utan smärtor.
Quote from Catharina Brattlin on 2 March 2010, 21:13Börje, no worries. Jag har redan förpassat dem till grillskohyllan och letat fram de gamla. Jag provar så här ett tag så får jag se om det blir bra. Måste bara leta upp någon som vet någon som säljer den nya versionen av Niken, som jag trivs så bra i. Int
Börje, no worries. Jag har redan förpassat dem till grillskohyllan och letat fram de gamla. Jag provar så här ett tag så får jag se om det blir bra. Måste bara leta upp någon som vet någon som säljer den nya versionen av Niken, som jag trivs så bra i. Int
Quote from Catharina Brattlin on 2 March 2010, 21:15Lioa, tack för info. Då är jag tydligen inte ensam om det här? Fast Ditt ajaj satte sig i knäna, och hos mig i hålfötterna...
Lioa, tack för info. Då är jag tydligen inte ensam om det här? Fast Ditt ajaj satte sig i knäna, och hos mig i hålfötterna...
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 21:17Ja det är ju enkelt att testa om det är skorna som är felet. Om du kör ett tag i dina vanliga skor och det blir bra igen så var det ju skorna det var fel på... 🙂
Ja det är ju enkelt att testa om det är skorna som är felet. Om du kör ett tag i dina vanliga skor och det blir bra igen så var det ju skorna det var fel på... 🙂