Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:00Jag filar mina fötter om det vid okulärbesiktning ser ut att behövas. Jag tycker förhårdnader ser äckligt ut. Men så drabbas jag aldrig av skavsår eller blåsor så jag behöver inte tänka på att spara skinn som extrafodral. 🙂
Jag filar mina fötter om det vid okulärbesiktning ser ut att behövas. Jag tycker förhårdnader ser äckligt ut. Men så drabbas jag aldrig av skavsår eller blåsor så jag behöver inte tänka på att spara skinn som extrafodral. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:20Hm, hur ser en förhårdnad ut? Mina fötter är väl inte klara för fotografering precis men i övrigt ser de ut som fötter utan några större konstigheter. De är inte barnrumpemjuka precis, men funkar bra för ändamålet, och blåsor får jag väldigt sällan.
Å an
Hm, hur ser en förhårdnad ut? Mina fötter är väl inte klara för fotografering precis men i övrigt ser de ut som fötter utan några större konstigheter. De är inte barnrumpemjuka precis, men funkar bra för ändamålet, och blåsor får jag väldigt sällan.
Å an
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 07:53Jag når inte ned till mina fötter. Speciellt inte efter långa lopp. Så de får klara sig själva
Jag når inte ned till mina fötter. Speciellt inte efter långa lopp. Så de får klara sig själva
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:26Kanske dags att fila fossingarna när man lämnar repor i parketen efter sig... ?
Skämt å sido. Jag är knappast överdrivet noga i mitt filande och har aldrig varit det. Men förhårdnader är inte nödvändigt enbart ett skydd. Jag har vid några tillfällen lyck
Kanske dags att fila fossingarna när man lämnar repor i parketen efter sig... ?
Skämt å sido. Jag är knappast överdrivet noga i mitt filande och har aldrig varit det. Men förhårdnader är inte nödvändigt enbart ett skydd. Jag har vid några tillfällen lyck
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:40Något för Micke? 🙂
bild:grazedesign.se/images/Footfile_4.jpg
Något för Micke? 🙂
bild:grazedesign.se/images/Footfile_4.jpg
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 08:43Anna:
Typ såhär: 😉
bild:fothalsan.se/fotskada/bilder/callus_21915_lg.jpg
Anna:
Typ såhär: 😉
bild:fothalsan.se/fotskada/bilder/callus_21915_lg.jpg
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:00åh, fy fabian fiffi ..... skulle just gå och äta frukost..... blärk!
🙂
åh, fy fabian fiffi ..... skulle just gå och äta frukost..... blärk!
🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:01Moahahahaha! (H)
Moahahahaha! (H)
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:03Hu. Men får man självsprickor så är det smörja, smörja smörja och så fila _försiktigt_ innan det börjar blöda. Fotvårdare då och då brukar också vara en bra idé.
Hu. Men får man självsprickor så är det smörja, smörja smörja och så fila _försiktigt_ innan det börjar blöda. Fotvårdare då och då brukar också vara en bra idé.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:06Tjocka förhårdnader kan ge djupa självsprickor som kan vara ett elände. I alla fall är det vad jag fått lära mig.
Tjocka förhårdnader kan ge djupa självsprickor som kan vara ett elände. I alla fall är det vad jag fått lära mig.