Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:08Jo de kan bli infekterade också ... (nej jag har inga själv).
Jo de kan bli infekterade också ... (nej jag har inga själv).
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 09:52Ni behöver inte använda en slipmus för att fila lite på förhårdnader o kanter.
Ni behöver inte använda en slipmus för att fila lite på förhårdnader o kanter.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:03Slipmus?
Slipmus?
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:03Är det riktigt illa kanske det går åt en vinkelslip?! 😉
Är det riktigt illa kanske det går åt en vinkelslip?! 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:06Eller så skaffar man ett gäng husdjur....
bild:upplevelsepresent.se/file/product/526_big_upplevelseakuten.jpg
Eller så skaffar man ett gäng husdjur....
bild:upplevelsepresent.se/file/product/526_big_upplevelseakuten.jpg
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 10:38Kittlar skönt 😉
Kittlar skönt 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 12:08Tack för alla svar. Jag går på Annas linje och avvaktar i åtminstone 30 år till med lite filning, såvida det inte uppstår någon antydan till sprickor.
Tack för alla svar. Jag går på Annas linje och avvaktar i åtminstone 30 år till med lite filning, såvida det inte uppstår någon antydan till sprickor.
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 12:17Ja mina fötter ser ju inte ut som på bilden ovan. Jag ångrar förövrigt djupt att jag frågade hur förhårdnader ser ut. 😉
Ja mina fötter ser ju inte ut som på bilden ovan. Jag ångrar förövrigt djupt att jag frågade hur förhårdnader ser ut. 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 13:38Fötterna filas ju automatiskt när man springer.
Det spelar väl ingen roll om cykelskor är hårda när man springer?
Fötterna filas ju automatiskt när man springer.
Det spelar väl ingen roll om cykelskor är hårda när man springer?
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 13:46Alla har inte privilegiet att kunna springa barfota och få naturlig filning.
Om man har en sko som inte har perfekt passform så finns det väl risk att den biten av skon som inte passar ger friktion på något vis och därmed skapar en valk på detta ställe.
Alla har inte privilegiet att kunna springa barfota och få naturlig filning.
Om man har en sko som inte har perfekt passform så finns det väl risk att den biten av skon som inte passar ger friktion på något vis och därmed skapar en valk på detta ställe.