Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 11:40Här är mitt mail jag skickade till SvD som svar till artikeln:
Attesteras Hanna Fahl
Svar på "Nu är det slut på naturvurmen"
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/nu-ar-det-slut-pa-naturvurmen_4997827.svd#tw_link_widgetJag har en del kritik att inv
Här är mitt mail jag skickade till SvD som svar till artikeln:
Attesteras Hanna Fahl
Svar på "Nu är det slut på naturvurmen"
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/nu-ar-det-slut-pa-naturvurmen_4997827.svd#tw_link_widget
Jag har en del kritik att inv
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 12:08Jag tycker att VFF är snygga. (H)
Jag tycker att VFF är snygga. (H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 14:55De blir snyggare ju längre man använder dem. Jag har sprungit i snart ett halvår nu och ökat sträckan försiktig med ca en km i veckan. Bortsett från rejäl träningsvärk i vaden de första veckorna så har det gått fint och löpturerna i VFF är veckans höjdpun
De blir snyggare ju längre man använder dem. Jag har sprungit i snart ett halvår nu och ökat sträckan försiktig med ca en km i veckan. Bortsett från rejäl träningsvärk i vaden de första veckorna så har det gått fint och löpturerna i VFF är veckans höjdpun
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:33Det är en krönika med klart uttalade subjektiva åsikter och inte en artikel som refererar till vetenskapliga belägg. Tycker VFF ser tokroliga ut (har inget estetiskt tilltalande över sig) men skulle självklart vilja prova dem ändå.
Krönikan är ungefär li
Det är en krönika med klart uttalade subjektiva åsikter och inte en artikel som refererar till vetenskapliga belägg. Tycker VFF ser tokroliga ut (har inget estetiskt tilltalande över sig) men skulle självklart vilja prova dem ändå.
Krönikan är ungefär li
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 02:31Kan nämna att namnet kommer sig av att det italienska ordet för "toes" är samma som för "fingers". Så var det löst.
Krönikan kommenterar jag inte. Absolut ingenting utöver det vanliga i krönike-/kåseri-/bloggväg. Det är väl i linje med vad "folk" vill lä
Kan nämna att namnet kommer sig av att det italienska ordet för "toes" är samma som för "fingers". Så var det löst.
Krönikan kommenterar jag inte. Absolut ingenting utöver det vanliga i krönike-/kåseri-/bloggväg. Det är väl i linje med vad "folk" vill lä
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:27Oscar skrev "att namnet kommer sig av att det italienska ordet för "toes" är samma som för "fingers". Så var det löst."
Men jag kan inte tro att den som valde att använda ett engelskt namn på produkten var så dålig på att översätta från italienska att ha
Oscar skrev "att namnet kommer sig av att det italienska ordet för "toes" är samma som för "fingers". Så var det löst."
Men jag kan inte tro att den som valde att använda ett engelskt namn på produkten var så dålig på att översätta från italienska att ha
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:40Antar allitterationen anses avgöra.
Antar allitterationen anses avgöra.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:44TenToes?
TenToes?
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 10:49Anna E, du har en affärsidé!
Anna E, du har en affärsidé!
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 11:04Bola har tåstrumpor som heter TenToes. Jag har en känsla av att de kan ha tänkt på gorillafötterna när de gav dem det namnet.
Bola har tåstrumpor som heter TenToes. Jag har en känsla av att de kan ha tänkt på gorillafötterna när de gav dem det namnet.