Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Leffe, Jag tyckte backjäveln upp mot kyrkan var grym... Vet dock inte om jag skulle klaga lika mycket idag som för ett år sen då jag sprang mitt första millopp i midnattsloppet 🙂

Alltså... jag ska också springa ML i år. Hur lång ÄR den där backen egentligen? :O

Jag ger mig 🙂

För ett antal år sedan sa jag, på puls.se, att det inte fanns några backar på Trosa Stadslopp. Två tjejer trodde mig men höll sedan inte riktigt med när de sedan hade sprungit loppet.

Backen precis vid kyrkan är inte så lång, däremot ganska brant.

Fast innan den ska vi ta oss från i princip söders lägsta punkt till en av de högsta punkterna (kyrkan alltså). Det lär bita bra... (#)

Så fort jag börjar jobba igen och befinner mig på söd

Dajjan, jag ska visa dig backen nån dag 😉

Jag har tänkt GÅ banan en vända någon helg nu snart för att faktiskt SE backen i vitögat. Kanske jag då kommer att gå mer på Leifs linje, eller mer troligen inte. 😉

Ha det så skönt i badet tills dess då Fia-Lotta..hehe;);)

Tackar Kjell! 😀 Ja som det är nu behöver man ju bara gå ut genom ytterdörren för att ha stor chans att få bada.... (#)

Kommer inte vara några som helst problem att gå från 10 km löpband till utomhus, men räkna med åtminstonne två minuter sämre tid. Det var vad som drabbade mig i alla fall 🙂

Har börjat utomhuslöpnigen nu..5km är avklarade idag...plant underlag grus + asfalt.

Midnattsloppet med 10km backar känns tungt just nu.

Sprang sammanlagt 10 km igår fast 5,5km på löpband för att kalibera min Nike+iPod.

Tänkte öka med 1km per vecka min