Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 00:43Accidental double.
Accidental double.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:04Jackie: Börja så smått redan nu, inget att hålla på, så har du redan kommit igång när kung bore givit opp för i år...
Jackie: Börja så smått redan nu, inget att hålla på, så har du redan kommit igång när kung bore givit opp för i år...
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:05Hej,
Följande program är enkelt att starta med och du kan redan starta idag.
Jogga 500m är inget 😉Lycka till
Hej,
Följande program är enkelt att starta med och du kan redan starta idag.
Jogga 500m är inget 😉
Lycka till
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 07:17Hej,
Körde dagens pass 1,37 km
05:33 min/km
10,82 km/hLite segt fram till 1km sen gick det bra 🙂
Någon annan som kör programmet och kan berätta hur det går ?
Hej,
Körde dagens pass 1,37 km
05:33 min/km
10,82 km/h
Lite segt fram till 1km sen gick det bra 🙂
Någon annan som kör programmet och kan berätta hur det går ?
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 11:09Anledningen till att jag inte springer nu är att jag både starkt ogillar att springa ute när det är halt och att jag dessutom har mindre knäproblem som måste bearbetas innan jag börjar springa igen. Men till senvåren/sommaren har jag redan planerat att bö
Anledningen till att jag inte springer nu är att jag både starkt ogillar att springa ute när det är halt och att jag dessutom har mindre knäproblem som måste bearbetas innan jag börjar springa igen. Men till senvåren/sommaren har jag redan planerat att bö
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 11:59@Jackie :
Krya på ditt knä ....
I keep you posted hur det går med programmet ...
@Jackie :
Krya på ditt knä ....
I keep you posted hur det går med programmet ...
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 12:52Vad säger expertpanelen:
är det bättre att köra ett nybörjarprogram där man ökar sträckan med start på modesta 500 meter av löpning (med inledande och avslutande rask promenad på ca 10 minuter) med bara något hundratal meter per pass/vecka - eller att sän
Vad säger expertpanelen:
är det bättre att köra ett nybörjarprogram där man ökar sträckan med start på modesta 500 meter av löpning (med inledande och avslutande rask promenad på ca 10 minuter) med bara något hundratal meter per pass/vecka - eller att sän
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 13:04Mitt tips: Försök även att fokusera på teknik under dina pass, det håller dig både skadefri plus att du kan springa längre på mindre energi. Youtuba på poserunning alternativt forefootrunning.
Mitt tips: Försök även att fokusera på teknik under dina pass, det håller dig både skadefri plus att du kan springa längre på mindre energi. Youtuba på poserunning alternativt forefootrunning.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 14:07Hej Lena.
Enligt grundaren av system 3% som jag kör är det bättre att ha "suget" att jogga efter dagens träning än att köra "slut" på sig.
10km without pain är "segt" i början eftersom han önskar att din kropp skall vänja sig med att du springer.
Löpar
Hej Lena.
Enligt grundaren av system 3% som jag kör är det bättre att ha "suget" att jogga efter dagens träning än att köra "slut" på sig.
10km without pain är "segt" i början eftersom han önskar att din kropp skall vänja sig med att du springer.
Löpar
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 11:00Mitt tips för nybörjaren är att börja med jogg varvat med löpning. Om man är helt otränad kan man starta med 2,5 eller 5 km.
Jogga utan fartambition så länge som du orkar. När det känns för tungt att springa så promenera tills du får ny kraft att spring
Mitt tips för nybörjaren är att börja med jogg varvat med löpning. Om man är helt otränad kan man starta med 2,5 eller 5 km.
Jogga utan fartambition så länge som du orkar. När det känns för tungt att springa så promenera tills du får ny kraft att spring