Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gladgubbemarkering...

Lycka till

Hej,

Idag körde jag ett nytt pass på mitt program och byte från cardiotrainer till endomondo och jag fick en annan distans 🙂

Eftersom jag räknar lyxstolpar sprang längre.

Nu kör jag bara endomondo så "no changes"

Nästa pass på torsdag.

Låter som ett bra program!
Håller själv på att försöka komma i form efter mitt tredje barn. Både efter andra och tredje barnet har jag använt ett liknande upplägg och det har fungerat för mig (so far).
Heja!

Hej Marie.

Ja programmet går mycket bra för mig och jag vet andra har kommit igång med följande program.

Det är alltid kul att läsa när andra människor sätter upp mål och sen klarar av dom.

Jag kan dock tycka att det har börjat så smått gått lite till överdrift.
Det finns "metoder" för allt. Enkla saker blir helt plötsligt väldigt avancerade.

Jag är gansk

Hej Jesper,

Det som är underbart med livet är att vi alla har olika behov och har olika mål i livet.

Några saker är mycket enkla för en person och mycket svåra för andra.

- Varför väger inte alla "ideal" vikt ?
- Varför röker folk när vi alla vet att d

Ett bra träningsprogram är individanpassat. Man kan egentligen inte klumpa ihop alla nystartare i ett kollektiv och ge dem samma träningsprogram. Då kommer vissa tröttna av att progressen är för trög och andra krokna för att programmet är för hårt.

Mitt

För mig tog det 4 år att kunna springa 5 km utan att få ont i knän och höfter och det av medicinska orsaker.

Vi är alla olika och har alla olika utgångslägen. Så det gäller att ta det lugnt i början och lyssna på kroppen.

Jesper;
för mig innebar graviditet no2 att bäckenet kollapsade helt. Kunde enbart gå korta sträckor med kryckor. Klarade inte av att gå i trappor. Att springa en mil, även med din definition, hade varit omöjligt. Det tog ett år innan jag kunde jogga 100m.

Jesper skrev också något som fysiska handikapp.