Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFrån soffan till 5km
You need to log in to create posts and topics.

Ville bara säga bra jobbat Anders! Visst är det en skön känsla när det går så bra att det inte är orken som tryter 😀

Ja det är jätteskönt men nu har jag nått ett trappsteg. Nu har benen kommit ikapp orken igen och jag måste pusha kondisen ett snäpp till.

Är det så här det går till?

Jag hade egentligen tänkt cykla idag för att vila knäna men de kändes så oförskämt bra

Grattis du har träffat din första endorfin 🙂

Jobba på det blir bara bättre!
Jag själv har kommit till det stadiet att det är avkopplande att springa.
Har just planerat en kortare runda i morgonbitti på dryga 6km, kan bli dubbelt med två varv, får se o k

Fasiken vad gôtt det är att läsa sånt här.

Anders, i början på löparkarriären vinner man en massa bataljer. Det här att "springa hela banan" är en sån. Att äntligen kunna springa den där skitbacken (jävulsbacken i ditt fall) som man alltid tidigare varit

Anders - du inspirerar mig!
Som fan! 🙂

Bra Anders skönt o höra att det funka bättre nu utan såna knä problem, det hjälper mig i min egen motivation att följa dina framsteg, men visst fan e det kul att känna sina förbättringar så tydligt i princip varje runda man kör....!

Känner också så att

En sån härlig läsning Anders! 😀

Jag som inte heller hittat glädjen med löpning tidigare i livet (tvärtom ... löpning var nog det värsta och fånigaste jag visste) har också tänkt likadant: tänk så många år av härlig löpning jag missat!!!

Därför brukar j

Tack alla underbara människor. Det är härligt att bli inspirerad av alla men det är ännu bättre att höra att man inspirerar andra! Ni är helt fantastiska allihop! (H:)

Anders, gogogo kämpa på...

Det var länge sedan det var en story i tråden... Nyfiken... 😉

Jan: Diskussionen pågår mer i en annan tråd som jag startade (med en fråga), och Anders svarade i och sen rullade det på med flera olika som rapporterar som sina joggingträningar där.
Tråden heter Börja jogga 🙂