Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:03Skitaskönt....Har du en mara på G så kontakta mig ref min sida här på FunBeat så kör vi tillsammans hela vägen...tabbe knekt (Å ruter tio ligger naken på bodet..!?) Ett sådant löfte kan bara brytas av annat lopp, egen död,utlandssemester med frugan å så s
Skitaskönt....Har du en mara på G så kontakta mig ref min sida här på FunBeat så kör vi tillsammans hela vägen...tabbe knekt (Å ruter tio ligger naken på bodet..!?) Ett sådant löfte kan bara brytas av annat lopp, egen död,utlandssemester med frugan å så s
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:40jag har alla spader kjelle.....
jag har alla spader kjelle.....
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 10:09Ett tips bara, en cykelrunda kan faktiskt vara den perfekta återhämtningen. Trampa på låg växel och hög kadens så du får fart på blodcirkulationen utan att pressa benmusklerna alltför mycket. Det tycker jag själv är det allra bästa när jag har träningsvär
Ett tips bara, en cykelrunda kan faktiskt vara den perfekta återhämtningen. Trampa på låg växel och hög kadens så du får fart på blodcirkulationen utan att pressa benmusklerna alltför mycket. Det tycker jag själv är det allra bästa när jag har träningsvär
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 20:57Cykling är något av det bästa jag vet, men få saker kan slå soffan med mat och godis och en vårklassiker på TV efter några timmars cyklande. (Säg inget till min fru om det här, ok?)
Cykling är något av det bästa jag vet, men få saker kan slå soffan med mat och godis och en vårklassiker på TV efter några timmars cyklande. (Säg inget till min fru om det här, ok?)
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 06:59Haha, ja soffan är skön men jag har börjat upptäcka den är ännu skönare efter en löprunda (eller cykel) så det får blli så 🙂
Nu strulade det till sig med cyklandet igår som jag egentligen skulle gjort, min cykelpump har avvikit från sin plats den attan
Haha, ja soffan är skön men jag har börjat upptäcka den är ännu skönare efter en löprunda (eller cykel) så det får blli så 🙂
Nu strulade det till sig med cyklandet igår som jag egentligen skulle gjort, min cykelpump har avvikit från sin plats den attan
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 11:15Ja, jag kan ju helt ärligt erkänna att ibland är en kväll i tv-soffan det man allra mest längtar efter också 😉
Fast just nu är jag ofrivilligt bunden till stillasittande aktiviteter pga halsont som bara vägrar ge med sig. Har dragits med skiten i 5 veck
Ja, jag kan ju helt ärligt erkänna att ibland är en kväll i tv-soffan det man allra mest längtar efter också 😉
Fast just nu är jag ofrivilligt bunden till stillasittande aktiviteter pga halsont som bara vägrar ge med sig. Har dragits med skiten i 5 veck
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 19:20HAHA YESS YESS!
Första cykelturen nu. Har vilat benen tills nu (jag skulle egentligen kommit ut innan men det har strulat med cykeln) men idag var det fint väder och cykeln fungerade och min nya cykelpump gjorde processen kort med slutluften i däcken och
HAHA YESS YESS!
Första cykelturen nu. Har vilat benen tills nu (jag skulle egentligen kommit ut innan men det har strulat med cykeln) men idag var det fint väder och cykeln fungerade och min nya cykelpump gjorde processen kort med slutluften i däcken och
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:57Härligt!!!
Fast EGENTLIGEN så är det cykling du vill hålla på med 😉
Härligt!!!
Fast EGENTLIGEN så är det cykling du vill hålla på med 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:17Härligt Anders att du nog hittat en väg som funkar, jag e livrädd att dra på mig nån skada så här i början av ens löpar karriär.
Kört 3 dar i veckan drygt en månad nu,så jäkla skönt än så länge (peppar peppar)
Har klippt 5 km två gånger 41 minuter och 3
Härligt Anders att du nog hittat en väg som funkar, jag e livrädd att dra på mig nån skada så här i början av ens löpar karriär.
Kört 3 dar i veckan drygt en månad nu,så jäkla skönt än så länge (peppar peppar)
Har klippt 5 km två gånger 41 minuter och 3
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:34Jag tänkte dra till med ett litet tips till alla som tagit tag i träningen och börjat med löpträning: glöm inte att det man kan träna annat oxå!
Om man inte har löplusten med sig en dag så kan en cykeltur, ett simpass eller nått annat aktivt rensa skall
Jag tänkte dra till med ett litet tips till alla som tagit tag i träningen och börjat med löpträning: glöm inte att det man kan träna annat oxå!
Om man inte har löplusten med sig en dag så kan en cykeltur, ett simpass eller nått annat aktivt rensa skall