Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 15:03Ja, förstår. Det e superirriterande att ha ont om pengar! Jag är i samma situation! 🙁 Men som tur är har jag en underbar sambo som kan låna mig pengar om jag behöver, därav skorna. Det var ett tips bara, men hoppas att det går bra iaf, det funkar ju m a
Ja, förstår. Det e superirriterande att ha ont om pengar! Jag är i samma situation! 🙁 Men som tur är har jag en underbar sambo som kan låna mig pengar om jag behöver, därav skorna. Det var ett tips bara, men hoppas att det går bra iaf, det funkar ju m a
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 07:37Köpte nya löparskor i går. ÄNTLIGEN! Lycka! 😀
De har riktigt mycket på rea nu i butikerna. Tyvärr är ju sällan de billigaste de som sitter bäst, man vill ju inte vara dum-snål när man köper löparskor...
Om man lägger på några hundralappar verkar det göra
Köpte nya löparskor i går. ÄNTLIGEN! Lycka! 😀
De har riktigt mycket på rea nu i butikerna. Tyvärr är ju sällan de billigaste de som sitter bäst, man vill ju inte vara dum-snål när man köper löparskor...
Om man lägger på några hundralappar verkar det göra
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 19:25vilka butiker är det bäst att köpa i
(har möjlighet att fara till umeå och skellefteå)
vilka butiker är det bäst att köpa i
(har möjlighet att fara till umeå och skellefteå)
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 23:11Jag köpte ett par nya löparskor under en rea Go! hade för ett par månader sen. Ger mina steg världens lyft (L)
Köpte dem för runt 600-700:-. Hade dock varit värda 800:-
Något jag hört fler göra är att gå till närmaste Löplabbet och prata med dem och fråga
Jag köpte ett par nya löparskor under en rea Go! hade för ett par månader sen. Ger mina steg världens lyft (L)
Köpte dem för runt 600-700:-. Hade dock varit värda 800:-
Något jag hört fler göra är att gå till närmaste Löplabbet och prata med dem och fråga
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 07:04Löplabbet är utan tvekan den bästa affären jag har varit i för att köpa skor. De tar sig verkligen tid och man får känna efter själv. Går man på Stadium så tar de alltid ner de dyraste och frågar inte ens om man behöver pronationsstöd eller liknande.
Runn
Löplabbet är utan tvekan den bästa affären jag har varit i för att köpa skor. De tar sig verkligen tid och man får känna efter själv. Går man på Stadium så tar de alltid ner de dyraste och frågar inte ens om man behöver pronationsstöd eller liknande.
Runn
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 08:27runnerstore ska visst finnas i umeå
det är nån sån butik jag tänker på
eftersom inte jag vet så mkt om löparskor så vill jag köpa av nån som vet
men eftersom min syster bor i skellefteå vill jag nästan helldre dit
nån som vet om nått runnerstorelikannde
runnerstore ska visst finnas i umeå
det är nån sån butik jag tänker på
eftersom inte jag vet så mkt om löparskor så vill jag köpa av nån som vet
men eftersom min syster bor i skellefteå vill jag nästan helldre dit
nån som vet om nått runnerstorelikannde
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 08:45Jag kollade deras hemsida (runnersstore.se) och kan bara hitta en adress: Vasagatan 16 i Stockholm, mittemot Centralen. Dock kan man beställa skor över nätet och vara garanterad (på nästan allt!) att du får de inom 24 timmar. Verkar vara en riktigt bra af
Jag kollade deras hemsida (runnersstore.se) och kan bara hitta en adress: Vasagatan 16 i Stockholm, mittemot Centralen. Dock kan man beställa skor över nätet och vara garanterad (på nästan allt!) att du får de inom 24 timmar. Verkar vara en riktigt bra af
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 08:47ok då hette det nått annat det i ume men det skulle vara liknande
men tack det blir ju svårt att hitta runnerstore i ume om det inte finns där
ok då hette det nått annat det i ume men det skulle vara liknande
men tack det blir ju svårt att hitta runnerstore i ume om det inte finns där
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:07Finns fördelar med att inte köpa på rea.
Har för stora fötter och stor vikt, så enda vettiga paret skor på Runnerstore som passade mig var ett par NB 1223 för fullpris, 1500 spänn. Lite för dyra - men samtidigt - om man snålar och köper billiga skor, så s
Finns fördelar med att inte köpa på rea.
Har för stora fötter och stor vikt, så enda vettiga paret skor på Runnerstore som passade mig var ett par NB 1223 för fullpris, 1500 spänn. Lite för dyra - men samtidigt - om man snålar och köper billiga skor, så s
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:12ja jag räknar ju med minst 1000 spänn
brukar annars inte köpa dyra saker
men det känns lite eh vad ska man säga hälsosammare
men bra löparskor + har jag märkt att när jag gått länge så börjar jag gå rejält konstigt
så jag vill göra hela den där grejen att
ja jag räknar ju med minst 1000 spänn
brukar annars inte köpa dyra saker
men det känns lite eh vad ska man säga hälsosammare
men bra löparskor + har jag märkt att när jag gått länge så börjar jag gå rejält konstigt
så jag vill göra hela den där grejen att