Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:26Håller med fullständigt om skorna. Jag har haft lite problem med knäna i sommar och gick till Löplabbet. Tog med mig mina löparskor och förklarade mitt problem. 1600:- fattigare men ett par superperfekta Asics-skor rikare efter det besöket. Men skorna är
Håller med fullständigt om skorna. Jag har haft lite problem med knäna i sommar och gick till Löplabbet. Tog med mig mina löparskor och förklarade mitt problem. 1600:- fattigare men ett par superperfekta Asics-skor rikare efter det besöket. Men skorna är
Quote from Urban Nilsson on 10 August 2007, 09:39En gång gick jag in till Runnersstore och skulle pynta 1400 bagare för ett par skor. Jag kom ut med ett par som kostar 1000. De var bättre för mitt löpsteg än de dyra. Sådant ger förtroende.
En gång gick jag in till Runnersstore och skulle pynta 1400 bagare för ett par skor. Jag kom ut med ett par som kostar 1000. De var bättre för mitt löpsteg än de dyra. Sådant ger förtroende.
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:42Efter ha suttit och läst denna på morgonen: http://www.geocities.com/jsgilbody/Gordon_book_040104.pdf
så har min inställning till skor ändrats lite.
Jag rekommenderar folk att läsa den.För att sammanfatta så tycker han att de flesta skotillverkare gör s
Efter ha suttit och läst denna på morgonen: http://www.geocities.com/jsgilbody/Gordon_book_040104.pdf
så har min inställning till skor ändrats lite.
Jag rekommenderar folk att läsa den.
För att sammanfatta så tycker han att de flesta skotillverkare gör s
Quote from Urban Nilsson on 10 August 2007, 10:17Det finns många som använder sig av denna teknik. Den är bra men kräver en liten omvänjning då muskulatur inte är som starkast just där det behövs.
Om man springer rätt slår man ju inte ned hälen i marken utan mera "trycker den bakåt" under sig. Då skada
Det finns många som använder sig av denna teknik. Den är bra men kräver en liten omvänjning då muskulatur inte är som starkast just där det behövs.
Om man springer rätt slår man ju inte ned hälen i marken utan mera "trycker den bakåt" under sig. Då skada
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:17En hög häl? Alla mina skor har en "platt/flat" undersida, så vitt jag vet. Eller är det något jag missat?
Länken du gav funkar förresten inte 🙁
En hög häl? Alla mina skor har en "platt/flat" undersida, så vitt jag vet. Eller är det något jag missat?
Länken du gav funkar förresten inte 🙁
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:25Hög häl på insidan dvs =)
Ne länken verkar åka lite upp och ner tyvärr, man önskar den kunde läggas upp på något mer pålitligt än geocities, den är uppe nu igen för övrigt.Daniel: Helt klart fungerar människor olika så inget är det perfekta. Jag bara tä
Hög häl på insidan dvs =)
Ne länken verkar åka lite upp och ner tyvärr, man önskar den kunde läggas upp på något mer pålitligt än geocities, den är uppe nu igen för övrigt.
Daniel: Helt klart fungerar människor olika så inget är det perfekta. Jag bara tä
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 10:26Som skelleftebo måste jag nog ändå säga att åk till Umeå och köp dina skor! Har handlat på Gå & Löpkliniken där och de verkar ha koll. Skulle du ändå vilja till Ske-å och shoppa så har både Intersport och Team Sportia löpband som hjälpmedel för att hitta
Som skelleftebo måste jag nog ändå säga att åk till Umeå och köp dina skor! Har handlat på Gå & Löpkliniken där och de verkar ha koll. Skulle du ändå vilja till Ske-å och shoppa så har både Intersport och Team Sportia löpband som hjälpmedel för att hitta
Quote from Funbeat user on 11 August 2007, 11:28då blir det nog ume är ju nästan lika nära (om inte närmare) ändå
då blir det nog ume är ju nästan lika nära (om inte närmare) ändå
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 07:45nu ska jag snart till ume och köpa nya skor men
skulle man ta med sig sina gamla skor eller inte?
nu ska jag snart till ume och köpa nya skor men
skulle man ta med sig sina gamla skor eller inte?
Quote from Camilla Höög on 21 August 2007, 07:59Om det duktiga säljare så har de nytta av dina gamla skor eftersom de ser hur de är slitna.
Om det duktiga säljare så har de nytta av dina gamla skor eftersom de ser hur de är slitna.