Quote from Camilla Höög on 22 August 2007, 09:57Jag brukar ta en runda samma dag som jag köper skorna. Med riktiga löparstrumpor så får jag aldrig skavsår.
Jag brukar ta en runda samma dag som jag köper skorna. Med riktiga löparstrumpor så får jag aldrig skavsår.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 09:58tack 😀 nu ska jag ut och springa isåfall
tack 😀 nu ska jag ut och springa isåfall
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:00Go tjejen! (t+)
Go tjejen! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:13det enda negativa jag kan komma på med skorna nu är att dom är rosa (blä) 😉
det enda negativa jag kan komma på med skorna nu är att dom är rosa (blä) 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:15Kom ihåg att allt klär en skönhet så upp med nosen i vädret och ut å löp! 🙂
Kom ihåg att allt klär en skönhet så upp med nosen i vädret och ut å löp! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:19O! Jag skulle gärna ha ett par rosa; tycker det är KAXIGT! (H)
Enda felet ärväl att just skor blir en aning smutsiga/fläckiga med tiden, även om man tvättar dem ...
O! Jag skulle gärna ha ett par rosa; tycker det är KAXIGT! (H)
Enda felet ärväl att just skor blir en aning smutsiga/fläckiga med tiden, även om man tvättar dem ...
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:54ja rosa är kaxigt men jag känner mig obekväm i rosa och därför är det inte snyggt på mig.....
men även för att vara rosa oj vilken skillnad
så här mkt har jag inte kunnat ta i på läääänge
inte visste jag att det kunde vara härligt med mjälthugg
det kännde
ja rosa är kaxigt men jag känner mig obekväm i rosa och därför är det inte snyggt på mig.....
men även för att vara rosa oj vilken skillnad
så här mkt har jag inte kunnat ta i på läääänge
inte visste jag att det kunde vara härligt med mjälthugg
det kännde
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:07+ det var lite extra kul eftersom jag hade köpt ny topp och sportbehå på budofitness när vi liks var i ume
+ det var lite extra kul eftersom jag hade köpt ny topp och sportbehå på budofitness när vi liks var i ume
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:13Sant, somliga färger är inte man själv - jag har svårt för gula, bruna och orange grejer, det är inte mina färger helt enkelt.
Men visst känns det som man lyfter med nya fräscha bra grejer!
Sant, somliga färger är inte man själv - jag har svårt för gula, bruna och orange grejer, det är inte mina färger helt enkelt.
Men visst känns det som man lyfter med nya fräscha bra grejer!
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 16:56Får väl säga grattis chica t nya skorna! 😉
får väl passa på o gå in på löplabbet nästa gång jag är i ume! 😉 😉Visst blir det helt annat när man har nya skor!!! ojoj vilken skillnad det blir! Ibland ser jag på folk som har utslitna skor el "fel"skor p
Får väl säga grattis chica t nya skorna! 😉
får väl passa på o gå in på löplabbet nästa gång jag är i ume! 😉 😉
Visst blir det helt annat när man har nya skor!!! ojoj vilken skillnad det blir! Ibland ser jag på folk som har utslitna skor el "fel"skor p