Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:01Jo men samtidigt så om du går till en vettig butik så brukar de kolla på ens fotvalv och även låta en springa på löpband (och oftast spela in dig) och då ser vilken belastning du har. Om du behöver pronation eller liknande.
Det skadar nog inte att ta med
Jo men samtidigt så om du går till en vettig butik så brukar de kolla på ens fotvalv och även låta en springa på löpband (och oftast spela in dig) och då ser vilken belastning du har. Om du behöver pronation eller liknande.
Det skadar nog inte att ta med
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:04Jag har i alla fall aldrig haft med mina gamla skor.
Jag har i alla fall aldrig haft med mina gamla skor.
Quote from Camilla Höög on 21 August 2007, 08:05De flesta tar inte med sina gamla skor och det går alldeles utmärkt. Det är ju bara ett knep för att öka sannolikheten att du får den perfekta skon för just dig.
De flesta tar inte med sina gamla skor och det går alldeles utmärkt. Det är ju bara ett knep för att öka sannolikheten att du får den perfekta skon för just dig.
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:06ok då tar jag inte me dom.. känns lite onödigt att bära med dom när man ska shoppa (vill har kvar dom gamla som reservskor om man ska gå nån stans)
tack
ok då tar jag inte me dom.. känns lite onödigt att bära med dom när man ska shoppa (vill har kvar dom gamla som reservskor om man ska gå nån stans)
tack
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:16Jag har haft med mina gamla skor till såväl löplabbet som löp- och skokliniken i GBG, men det har aldrig velat titta på dem. Dock har jag "tvingat" dem att kolla på dem och säga hur skon har klarat kanske 70-90 mil.
Jag vet ju vilka modeller som passar m
Jag har haft med mina gamla skor till såväl löplabbet som löp- och skokliniken i GBG, men det har aldrig velat titta på dem. Dock har jag "tvingat" dem att kolla på dem och säga hur skon har klarat kanske 70-90 mil.
Jag vet ju vilka modeller som passar m
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:32Jag tog med mig mina gamla skor sist till Löplabbet eftersom jag var nöjd med dom förutom att jag ville ha bättre dämpning. Dom var utprovade där så då behövde jag inte springa på löpbandet utan dom kunde ge mej en sko som passade direkt.
Jag tog med mig mina gamla skor sist till Löplabbet eftersom jag var nöjd med dom förutom att jag ville ha bättre dämpning. Dom var utprovade där så då behövde jag inte springa på löpbandet utan dom kunde ge mej en sko som passade direkt.
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 11:00Blir ju lite avundsjuk nu när alla går t löplabbet o får skor utprovade...Finns inte här i Gävle, o om vi hade det hade jag fått rätt skor från början, istället för att få ett par som inte passade, byta dem t ett par för små som gjorde att jag fick skiton
Blir ju lite avundsjuk nu när alla går t löplabbet o får skor utprovade...Finns inte här i Gävle, o om vi hade det hade jag fått rätt skor från början, istället för att få ett par som inte passade, byta dem t ett par för små som gjorde att jag fick skiton
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 21:57(tja nog kan väl du komma till löplabbet åkte 12,6 mil för att komma till gå och löpkliniken..)
har köpt dom nu blev mkt billigare än vad jag trodde det skulle bli "bara" 1300
jag var en pronerare (?) alltså att foten lutar inåt det var därför jag fick on
(tja nog kan väl du komma till löplabbet åkte 12,6 mil för att komma till gå och löpkliniken..)
har köpt dom nu blev mkt billigare än vad jag trodde det skulle bli "bara" 1300
jag var en pronerare (?) alltså att foten lutar inåt det var därför jag fick on
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 07:21Den känslan jag hart fått av när vi snackar pris, de går lite efter vad du har svarat på frågan "Hur mycket springer du?". Det brukar avslöja ungefär vad du kan tänka dig lägga på ett par skor. Sen varje vår/höst har de alltid rea också när de får nya mod
Den känslan jag hart fått av när vi snackar pris, de går lite efter vad du har svarat på frågan "Hur mycket springer du?". Det brukar avslöja ungefär vad du kan tänka dig lägga på ett par skor. Sen varje vår/höst har de alltid rea också när de får nya mod
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 09:50hur snabbt kan man börja springa med dom nya skorna?...
(vill fara ut och springa nu)
har på dom nya skorna nu så att fötterna vänjer sig med dom nya skorna
hur snabbt kan man börja springa med dom nya skorna?...
(vill fara ut och springa nu)
har på dom nya skorna nu så att fötterna vänjer sig med dom nya skorna