Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:52Peter: Jag säger som Chris McDougall, jag har speciella verktyg för att undvika att trampa på saker, de kallas ögon. (H)
Peter: Jag säger som Chris McDougall, jag har speciella verktyg för att undvika att trampa på saker, de kallas ögon. (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 18:53Som barn sprang jag bara barfota vad jag minns. På mycket asfalt i bla göteborg. Nylagd dessutom till föräldrarnas stora förtvivlan, och även min när det skulle göras rent med fotogen och rotborste.
Barfota hör inte till konventionen, därför kan det ju k
Som barn sprang jag bara barfota vad jag minns. På mycket asfalt i bla göteborg. Nylagd dessutom till föräldrarnas stora förtvivlan, och även min när det skulle göras rent med fotogen och rotborste.
Barfota hör inte till konventionen, därför kan det ju k
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 19:26Barfotalöpning tidiga mornar på golfbanor; innan golfspelarna dyker upp.
Barfotalöpning tidiga mornar på golfbanor; innan golfspelarna dyker upp.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 19:26.. eller på sandstranden.
.. eller på sandstranden.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:09Japp! Anders, så gör vi (jag iallafall). Bytte om på badhuset, på med Aquasocks och ut på en runda på cykelbanor. Sedan tillbaka för lite plaskand i bassängen.
Japp! Anders, så gör vi (jag iallafall). Bytte om på badhuset, på med Aquasocks och ut på en runda på cykelbanor. Sedan tillbaka för lite plaskand i bassängen.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:42Just "men hundbajs och glas då?"-argumentet är ju jätteroligt.
Hand upp alla som ångar på med sina 1800:- skor rakt igenom hundbajs och glas utan att bry sig det minsta!
Just "men hundbajs och glas då?"-argumentet är ju jätteroligt.
Hand upp alla som ångar på med sina 1800:- skor rakt igenom hundbajs och glas utan att bry sig det minsta!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:49Bajs ser man kanske men jag betvivlar att alla glasbitar syns lika lätt. I alla fall om man faktiskt håller någorlunda tempo och håller blicken i fjärran som det väl påstås att man ska ha?
I alla fall har jag blivit tillsagd med än en gång att sluta glo
Bajs ser man kanske men jag betvivlar att alla glasbitar syns lika lätt. I alla fall om man faktiskt håller någorlunda tempo och håller blicken i fjärran som det väl påstås att man ska ha?
I alla fall har jag blivit tillsagd med än en gång att sluta glo
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:01Glas är inte ett så stort problem som man kan tro. Förra sommaren (min första som barfotalöpare så mina fotsulor var inte speciellt härdade) tvingades jag springa på glas på i princip varje runda. Jag bor i studentghettot här i Luleå och folk verkar ha li
Glas är inte ett så stort problem som man kan tro. Förra sommaren (min första som barfotalöpare så mina fotsulor var inte speciellt härdade) tvingades jag springa på glas på i princip varje runda. Jag bor i studentghettot här i Luleå och folk verkar ha li
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2010, 22:04Inte bara det Annica!
Sen ska Du hinna räkna antalet steg per minut, tänka på att landa med tyngden på framfoten rakt under kroppen, lyssna så att nedtrampet blir så gott som ljudlöst, tänka på att undvika frånskjut, rulla på foten si och så mm mm...
J
Inte bara det Annica!
Sen ska Du hinna räkna antalet steg per minut, tänka på att landa med tyngden på framfoten rakt under kroppen, lyssna så att nedtrampet blir så gott som ljudlöst, tänka på att undvika frånskjut, rulla på foten si och så mm mm...
J
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:16Sylvia, det ÄR enkelt. Ta av dig skorna, börja springa och slappna av. 😉
Sylvia, det ÄR enkelt. Ta av dig skorna, börja springa och slappna av. 😉