Quote from Guest on 18 February 2008, 16:34Efter succén i fredags, kör vi nu på med att springa intervaller ihop på fredagkvällarna på Kristinebergs IP löparbana.
Tid: 18:30.
Det som är bäst med att springa på löparbana är att alla oavsett fart kan träna tillsammans! =) Alla springer de interval
Efter succén i fredags, kör vi nu på med att springa intervaller ihop på fredagkvällarna på Kristinebergs IP löparbana.
Tid: 18:30.
Det som är bäst med att springa på löparbana är att alla oavsett fart kan träna tillsammans! =) Alla springer de interval
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 16:44Åhhh sommaren 2003 bodde vi på hotell Kristineberg, då var jag spöade skiten ur kroppen och körde 400-ingar på Kristineberg IP. Tänk vad tiden går, det är snart 5 år sedan....
Åhhh sommaren 2003 bodde vi på hotell Kristineberg, då var jag spöade skiten ur kroppen och körde 400-ingar på Kristineberg IP. Tänk vad tiden går, det är snart 5 år sedan....
Quote from Daniel Jernebring on 18 February 2008, 16:57Åh, jag skulle vilja komma.... bara min nack/huvudvärk gått över... Jag brasklappar där.
Åh, jag skulle vilja komma.... bara min nack/huvudvärk gått över... Jag brasklappar där.
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 19:52Kan tyvärr inte komma den här gången, eftersom jag är barnvakt.
Kan tyvärr inte komma den här gången, eftersom jag är barnvakt.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 18:52Vilket bra initiativ! Jag bor i Birkastan och brukar då och då springa över bron och köra intervaller vid Kristineberg. Just nu är jag lite förkyld, men jag hoppas verkligen att det är bättre på fredag. Vi kanske ses!
Vilket bra initiativ! Jag bor i Birkastan och brukar då och då springa över bron och köra intervaller vid Kristineberg. Just nu är jag lite förkyld, men jag hoppas verkligen att det är bättre på fredag. Vi kanske ses!
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 19:34Jag är inte hundra än på hur jag gör - skall egentligen köra backe men Krillan lockar 🙂
Jag är inte hundra än på hur jag gör - skall egentligen köra backe men Krillan lockar 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 20 February 2008, 22:22Välkomna! Det är bara att dyka upp om ni känner för det. Jag och min kompis Sara kommer att vara där och springa iaf! Denna vecka blir det 4x1200m om jag inte minns fel 🙂
Välkomna! Det är bara att dyka upp om ni känner för det. Jag och min kompis Sara kommer att vara där och springa iaf! Denna vecka blir det 4x1200m om jag inte minns fel 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 27 February 2008, 10:35Vi körde intervaller i fredags och succen fortsätter nu på fredag den 29 feb, kl.18:30. Någon som dyker upp?
6x800m intervaller ska vi köra! 🙂
Vi körde intervaller i fredags och succen fortsätter nu på fredag den 29 feb, kl.18:30. Någon som dyker upp?
6x800m intervaller ska vi köra! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 13:38Väderprognosen säger "mulet men uppehåll" och mitt hjärta "det här låter ju riktigt jobbigt och härligt", så jag ska absolut försöka kika förbi!
Väderprognosen säger "mulet men uppehåll" och mitt hjärta "det här låter ju riktigt jobbigt och härligt", så jag ska absolut försöka kika förbi!
Quote from Lena Bjerlöw on 27 February 2008, 14:10Va? Väder? Är det nåt man ska bry sig om? 😉
Va? Väder? Är det nåt man ska bry sig om? 😉