Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 09:59Faktum är att det låter supermysigt Allie! Jag gillar också att springa sent, men backträning ensam i månskenet låter som ett riktigt powerpass 🙂
Jag var också förvånad över att jag knappt mötte några löpare alls igår. Så farligt var ju inte vädret, sn
Faktum är att det låter supermysigt Allie! Jag gillar också att springa sent, men backträning ensam i månskenet låter som ett riktigt powerpass 🙂
Jag var också förvånad över att jag knappt mötte några löpare alls igår. Så farligt var ju inte vädret, sn
Quote from Urban Nilsson on 22 March 2008, 10:36>Jag springer rätt mycket i både snö och på is och jag måste säga att jag tycker jag är mer halkningsbenägen när jag går än när jag springer, konstigt nog......
Det är inte alls konstigt. När du går sätter du ner foten framför kroppen och när du springe
>Jag springer rätt mycket i både snö och på is och jag måste säga att jag tycker jag är mer halkningsbenägen när jag går än när jag springer, konstigt nog......
Det är inte alls konstigt. När du går sätter du ner foten framför kroppen och när du springe
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 11:17Håller med Daniel! "Tyvärr" har det ju varit lite ont om halka i år, men några gånger då det varit lite halt här och var har jag till och med tyckt att halkan främjar löpsteget eftersom det går så fort att dra upp stödfoten (typ). Igår var det dock lite f
Håller med Daniel! "Tyvärr" har det ju varit lite ont om halka i år, men några gånger då det varit lite halt här och var har jag till och med tyckt att halkan främjar löpsteget eftersom det går så fort att dra upp stödfoten (typ). Igår var det dock lite f
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 17:45Hej allihopa!
Är lite sugen att dra ner på Krillan och köra lite intervaller ikväll. Någon som varit där de senaste fredagarna, eller kanske t.o.m är sugen att haka på? 🙂
Hej allihopa!
Är lite sugen att dra ner på Krillan och köra lite intervaller ikväll. Någon som varit där de senaste fredagarna, eller kanske t.o.m är sugen att haka på? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:11Det var evigheter sedan jag var där. Däremot var det fullt pådrag med Team Sthlm Marathon i söndags så banan står ju kvar iaf 😉
Det var evigheter sedan jag var där. Däremot var det fullt pådrag med Team Sthlm Marathon i söndags så banan står ju kvar iaf 😉