Quote from Lena Bjerlöw on 5 March 2008, 09:25Yes jag kommer på fredag! En kollega hänger också på, och sen vet jag en tjej till som nog kommer! 🙂
Det blir 6x800m intervaller för mig, de som ja missade förra veckan.
Yes jag kommer på fredag! En kollega hänger också på, och sen vet jag en tjej till som nog kommer! 🙂
Det blir 6x800m intervaller för mig, de som ja missade förra veckan.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:42Här har det varit dött den senaste tiden. Antar att alla tränar på, men frågan är ju om det är någon som ska köra intervall i morgon? Eller är alla på väg till Skövde för 6H?
Här har det varit dött den senaste tiden. Antar att alla tränar på, men frågan är ju om det är någon som ska köra intervall i morgon? Eller är alla på väg till Skövde för 6H?
Quote from Lena Bjerlöw on 13 March 2008, 22:06Vi körde sist förra veckan, men imorgon kör jag inte. Är på tåget till Skövde då ja 🙂 Krillan väntar snällt kvar där den ligger....:-)
Vi körde sist förra veckan, men imorgon kör jag inte. Är på tåget till Skövde då ja 🙂 Krillan väntar snällt kvar där den ligger....:-)
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 22:58Det får räcka med att jag är född i Skövde, behöver inte åka ner dit mer än de gånger jag verkligen behöver. 😉 Lycka till som tusan!
Det får räcka med att jag är född i Skövde, behöver inte åka ner dit mer än de gånger jag verkligen behöver. 😉 Lycka till som tusan!
Quote from Lena Bjerlöw on 14 March 2008, 08:18haha, ja jag lär inte se så mkt av Skövde dock, bara samma samma samma, men det är lugnt 🙂
Tack! Ha så kul om du kör intervaller!
haha, ja jag lär inte se så mkt av Skövde dock, bara samma samma samma, men det är lugnt 🙂
Tack! Ha så kul om du kör intervaller!
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 09:34Jag var där sent i onsdags kväll och sprang 400-ingar i regnet. Det plaskade bra i vattenpölarna kan jag berätta. 🙂
Jag var där sent i onsdags kväll och sprang 400-ingar i regnet. Det plaskade bra i vattenpölarna kan jag berätta. 🙂
Quote from Robert Steinvall on 16 March 2008, 21:00Jag vill också köra de där jädrans intervallerna någon gång! Men det närmaste jag kan är fredag 4 april... 🙁
Jag vill också köra de där jädrans intervallerna någon gång! Men det närmaste jag kan är fredag 4 april... 🙁
Quote from Lena Bjerlöw on 20 March 2008, 22:35Imorgon långfredagen kör vi igen! Kommer dit efter 17-tiden, vet ej exakt nu, men 17.30 borde vi iaf ha hunnit dit! Ses ni som vill! 🙂
Imorgon långfredagen kör vi igen! Kommer dit efter 17-tiden, vet ej exakt nu, men 17.30 borde vi iaf ha hunnit dit! Ses ni som vill! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 22:42Javafanken - det kanske funkar för mig, för jag skall inte köra backe i alla fall 🙂
Javafanken - det kanske funkar för mig, för jag skall inte köra backe i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 10:37Vem tar på sig ansvaret och plogar banan?
Vem tar på sig ansvaret och plogar banan?