Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

man väljer kläder efter vädret. inget annat

Och HUR kunde jag gissa att de där svaren skulle dyka upp? Nu säger smhi "drivis, stormvarning och månmänniskor från en galax långt, långt borta", men det är lugnt jag kommer förbi ändå.

Väder? Vi var ju några som körde intervaller på Stora Mossen igår. Jag körde 8*800m och när man väl kom igång så besvärades man inte av regnet som öste ned 🙂

Michael: Kul att du kommer!

Christer: Annan veckodag? hmm.. Tisdagar är det ju ett gäng som kör på Stora Mossen. Fredagarna är Kristineberg. Annars är det bara att dra igång nåt en annan dag! Finns nog fler som är sugna!

Leif: Duktigt jobbat!

Blir det inte backar på fredag blir det Krillan. Har dock en extremhektisk jobbvecka, så det är omöjligt att boka just nu...

Jag kommer också till Krillan på fredag. Någon sorts kortare intervaller har jag tänkt mig, kanske 400-ingar.

Kul! Blir nog rekord på fredag, i antal deltagare 🙂

Utanför Kristinebergs station var det helt sjukt mycket folk. Vilken uppslutning, tänkte jag. Men vi blev ju i alla fall två. Nästa gång lovar jag att inte ligga bakom i 11 varv och snylta fartvind. 🙂

(Ska tilläggas att samlingen människor vid t-banan

Är det någon intervallträning inplanerad nu på fredag (7 mars)? Med tanke på att jag har min sista dag på jobbet så är risken tyvärr stor att någon fått för sig att knyta ihop mina båda skosnören eller något annat busigt. Men kanske kanske, om jag har tur

För mig blir det nog backe de närmaste fredagarna framöver, tyvärr