Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hehe...a alltså vänner, Sorry, men jag ställer in intervaller ute idag. Var ute på morgonpromenad och det blåste och snöade och var halt. Jag springer mina intervaller innne på löpband idag istället, kl 13 på Zenit om nån vill haka på? (man vet aldrig 🙂

Helt otroligt. När man äntligen ställt undan skidorna. Jag hade tänkt ta mig några varv runt Hagsätra IP idag mellan alla göromålen hemma, men usch vad jag bedrog mig. Första gången planen har varit vit i år. Annars har jag vant mig vid att se fotbollslag

Det var rätt kul att köra intervaller på löpband får jag säga 🙂 Där blir man liksom tvingad att hålla farten, ute kan man slacka mer 😉
Nån mer som gjorde substitut-träning?

Jag körde på i snön. Det blir lite tyngre men då vet man att det ger lite extra också.

Jag sprang runt Årstaviken istället, men överdragsdubbarna på. Gick bra, dock svinkallt! 🙂 Knappt några andra löpare ute alls.

Duktigt Daniel! Min PH Karin sprang ändå, men det blev tydligen 0 intervaller och 1 vurpa istället. Och som den bambi jag är, är jag glad att jag höll mig inne 🙂

Karin: Ja, jag läste det på Allans blogg. Jag gillar faktiskt att springa i snön. Eftersom jag sätter ned fötterna under mig när jag springer halkar jag sällan. Har faktiskt bara halkat en gång på tre vintrar.

Man drar sig lite för att ge sig ut i snö, men när man väl är ute kan det vara hur schysst som helst. Kanske inte idealiskt för fartpass, men jag hade ett kanonfint långpass i Lidingöloppsspåret. Det var inte ens särskilt halt, och inte en enda annan löpa

Jag springer rätt mycket i både snö och på is och jag måste säga att jag tycker jag är mer halkningsbenägen när jag går än när jag springer, konstigt nog......

Här i Knivsta finns knappt nån snö nu, men den brukar inte hindra mig om det inte är snöstorm förstås. Idag sprang jag backintervaller mellan 21:30 och 23 ungefär och det var lugnt och fint ute med fullmånen. Tycker det kan va jättemysigt att springa i mö