Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:55Vad är fördelen med att köra tub?
Punkagukka. Snabbt smidigt. Kan tom ha det i däcket innan man får punka om man vill. Då är det ännu snabbare;)
Det finns lite olika märken bla har TUFO en.
http://www.tufo.com/
Vänligen
P.
Vad är fördelen med att köra tub?
Punkagukka. Snabbt smidigt. Kan tom ha det i däcket innan man får punka om man vill. Då är det ännu snabbare;)
Det finns lite olika märken bla har TUFO en.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 12:01Hej Fredrik
"Hittar inte Shamal Ultra Clincher med shimanobody - skicka gärna en länk om du har! "
Det vet du;) Å här kommer en.
http://www.totalcycling.com/index.php/product/WH_SHAM_TI.html
Vänligen
P.
Hej Fredrik
"Hittar inte Shamal Ultra Clincher med shimanobody - skicka gärna en länk om du har! "
Det vet du;) Å här kommer en.
http://www.totalcycling.com/index.php/product/WH_SHAM_TI.html
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 12:06P. det var slanglöst jag menade, det är väl skillnad på slanglöst och tub? Jag ska slängde mig med svengelska 😉
P. det var slanglöst jag menade, det är väl skillnad på slanglöst och tub? Jag ska slängde mig med svengelska 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 12:27Hej.
"P. det var slanglöst jag menade, det är väl skillnad på slanglöst och tub? Jag ska slängde mig med svengelska"
För mig så är det egentlig ingen skillnad. I princip är det samma samma. Men med tub så menar iallafall jag däck som är avpassade för en
Hej.
"P. det var slanglöst jag menade, det är väl skillnad på slanglöst och tub? Jag ska slängde mig med svengelska"
För mig så är det egentlig ingen skillnad. I princip är det samma samma. Men med tub så menar iallafall jag däck som är avpassade för en
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:03Kul att se att Håkan fortsätter sitt korståg mot fabriksbyggda hjul.
Själv är jag av den övertygelsen att var sak har sin plats. Jag tycker också att klassiskt byggda 32-ekrade hjul är så tråkiga att klockorna stannar. Både att cykla på och att titta på.
Kul att se att Håkan fortsätter sitt korståg mot fabriksbyggda hjul.
Själv är jag av den övertygelsen att var sak har sin plats. Jag tycker också att klassiskt byggda 32-ekrade hjul är så tråkiga att klockorna stannar. Både att cykla på och att titta på.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 16:23Man kan inte hjälpa dom som inte vill bli hjälpta...
🙂
Man kan inte hjälpa dom som inte vill bli hjälpta...
🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:07"Man kan inte hjälpa dom som inte vill bli hjälpta..."
Jo då. Men det är bara lite mer komplicerat och tar lite mer i anspråk;)
Kräver lite mer av den som ska hjälpa, om jag säger så.Vänligen
p.
"Man kan inte hjälpa dom som inte vill bli hjälpta..."
Jo då. Men det är bara lite mer komplicerat och tar lite mer i anspråk;)
Kräver lite mer av den som ska hjälpa, om jag säger så.
Vänligen
p.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:14Tack för länken, P.! (t+)
EDIT: Daniel - vilka träningshjul skulle du köpa till en vit Z5:a?
Tack för länken, P.! (t+)
EDIT: Daniel - vilka träningshjul skulle du köpa till en vit Z5:a?
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:30Kan det vara en fördel att köra med tyngre träningshjul då man får slita lite mer och det blir en positiv "överraskning" när finhjulen åker på till tävlingsdax?
Fredrik: Fulcrum 1 (hv)
Kan det vara en fördel att köra med tyngre träningshjul då man får slita lite mer och det blir en positiv "överraskning" när finhjulen åker på till tävlingsdax?
Fredrik: Fulcrum 1 (hv)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:33Dessa!
BILD:http://www.cyclingtipsblog.com/wp-content/uploads/2009/03/lightweight.jpg
Dessa!
BILD:http://www.cyclingtipsblog.com/wp-content/uploads/2009/03/lightweight.jpg