Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:15Badar jag så sker det i löparkläderna, väskan blev full ändå.
Badar jag så sker det i löparkläderna, väskan blev full ändå.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:15Jag är lite stel i nacken förresten, det märks om jag försöker vrida huvudet för långt åt höger.
Jag är fö på plats vid stadion, vallhallav västvart. Inser att vi aldrig specificerade den detaljen.
Jag är lite stel i nacken förresten, det märks om jag försöker vrida huvudet för långt åt höger.
Jag är fö på plats vid stadion, vallhallav västvart. Inser att vi aldrig specificerade den detaljen.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:58Tack för en trevlig kväll. Ni var inte så otäcka som ni ser ut 🙂
Men inte gick det så långsamt som vissa försökte antyda inte...
Tack för en trevlig kväll. Ni var inte så otäcka som ni ser ut 🙂
Men inte gick det så långsamt som vissa försökte antyda inte...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:01Försöker du antyda att vi ser otäcka ut? 😉
Stort tack till alla för kvällens övningar, det var skoj, även om det blev ännu ett kvitto på att formen verkligen inte är på topp. 😀
Försöker du antyda att vi ser otäcka ut? 😉
Stort tack till alla för kvällens övningar, det var skoj, även om det blev ännu ett kvitto på att formen verkligen inte är på topp. 😀
Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 22:02Ja tack för att ni dök upp och jag hoppas att inte Christer blir förkyld efter att ha suttit i kortbrallor när kvällskylan kom. Mycket trevligt!
Ja tack för att ni dök upp och jag hoppas att inte Christer blir förkyld efter att ha suttit i kortbrallor när kvällskylan kom. Mycket trevligt!
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 22:08Som sagt mycket trevligt! Nä, jag blir inte sjuk så lätt. Kul och se er allihopa. Och visst sprang jag långsamt som jag sa - jämfört med er andra iaf!
Som sagt mycket trevligt! Nä, jag blir inte sjuk så lätt. Kul och se er allihopa. Och visst sprang jag långsamt som jag sa - jämfört med er andra iaf!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:23Ja jag var väl inte mycket snabbare jag heller. 😀
Ja jag var väl inte mycket snabbare jag heller. 😀
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 22:24Men lite 🙂
Men lite 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:24Jag tjuvstartade. 😉
Jag tjuvstartade. 😉
Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 22:25Sen så är det ett elakt spår att springa om man inte vet när backarna kommer så jag tycker ni ska vara nöjda med farten. 🙂
Sen så är det ett elakt spår att springa om man inte vet när backarna kommer så jag tycker ni ska vara nöjda med farten. 🙂