Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:27Jo jag är rätt nöjd givet förutsättningarna, gick hårdare än jag gjort de senaste två gångerna på Ursviks extremespår och knät funkade ju så pass bra att jag kunde hålla mig löpandes hela tiden. (t+)
Jo jag är rätt nöjd givet förutsättningarna, gick hårdare än jag gjort de senaste två gångerna på Ursviks extremespår och knät funkade ju så pass bra att jag kunde hålla mig löpandes hela tiden. (t+)
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 22:30Jag hade iofs 5:37-tempo i snitt - det får vara godkänt för mig i det backiga spåret mtp övriga förutsättningar.
Jag hade iofs 5:37-tempo i snitt - det får vara godkänt för mig i det backiga spåret mtp övriga förutsättningar.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:31Ja det var en bra dejt 🙂
Stort tack till Christer för skjuts och lån av strumpor! Äntligen fick jag då springa den backiga Skavlötsmilen. Speciellt fort gick det inte, det dröjde åtta km innan jag fick upp farten.
Vi avslutade kvällen med picnic i gröng
Ja det var en bra dejt 🙂
Stort tack till Christer för skjuts och lån av strumpor! Äntligen fick jag då springa den backiga Skavlötsmilen. Speciellt fort gick det inte, det dröjde åtta km innan jag fick upp farten.
Vi avslutade kvällen med picnic i gröng
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:31Instämmer i tacktalen. Väldigt trevligt (t+).
Instämmer i tacktalen. Väldigt trevligt (t+).
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:32Kan för övrigt nämna att jag hade en snittpuls på 185 slag/minut och en maxpuls på 196 slag/minut så jag slet nog ganska ordentligt. 😀
Kan för övrigt nämna att jag hade en snittpuls på 185 slag/minut och en maxpuls på 196 slag/minut så jag slet nog ganska ordentligt. 😀
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 22:36Nu säger inte det mig så mycket - jag hade konstant 137...
Nu säger inte det mig så mycket - jag hade konstant 137...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:38...och så hade Christer en bastubil och det var han glad för 🙂
Jag hade ingen puls alls och efter badet hade jag inte ens någon klocka. Men störtskön kväll ute i skogen, tack alla för det!
...och så hade Christer en bastubil och det var han glad för 🙂
Jag hade ingen puls alls och efter badet hade jag inte ens någon klocka. Men störtskön kväll ute i skogen, tack alla för det!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:39Min egentliga maxpuls är nog inte så många slag högre än 196. Så, ganska högt snitt även för att vara mig. Det lär väl vara ett gott betyg till backarna i Skavlöten och ge några pluspoängen i kampen om Stockholms jobbigaste milspår. 🙂
Min egentliga maxpuls är nog inte så många slag högre än 196. Så, ganska högt snitt även för att vara mig. Det lär väl vara ett gott betyg till backarna i Skavlöten och ge några pluspoängen i kampen om Stockholms jobbigaste milspår. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 22:39Jag var också glad för den varma bilen. (t+)
Jag var också glad för den varma bilen. (t+)
Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 22:49Jag var glad att jag hade en cykel som gjorde mig varm. 🙂
Jag var glad att jag hade en cykel som gjorde mig varm. 🙂