Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 14:49Två försök kanske?
Två försök kanske?
Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 14:59Jag är rätt anpassningsbar och får se exakt hur det blir beroende på sällskap.
Jag är rätt anpassningsbar och får se exakt hur det blir beroende på sällskap.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 15:09Hahaha jaja vi får se vad mina knän och ben tycker om mer spring idag, du ska iaf inte behöva _släpa_ runt mig en omgång till samma dag (H)
Hahaha jaja vi får se vad mina knän och ben tycker om mer spring idag, du ska iaf inte behöva _släpa_ runt mig en omgång till samma dag (H)
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 15:41Klart vi ska springa!
Klart vi ska springa!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:33Jaha, vad ska jag skylla på då?
Jaha, vad ska jag skylla på då?
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:47Sent skall syndaren vakna. Trevligt initiativ, så jag och frugan tar oss över (eller snarare runt) sjön och är där kl 18!
Sent skall syndaren vakna. Trevligt initiativ, så jag och frugan tar oss över (eller snarare runt) sjön och är där kl 18!
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 16:52Elin, har du med kaffe så det räcker till mig handlar jag lite bullar...
Elin, har du med kaffe så det räcker till mig handlar jag lite bullar...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:56Kaffe o Bullar! Nu börjar det bli seriös picnic.
Kaffe o Bullar! Nu börjar det bli seriös picnic.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:07Hmm, jag har bullar till Fredrik men inget kaffe. Och nu är jag redan på väg.
Hmm, jag har bullar till Fredrik men inget kaffe. Och nu är jag redan på väg.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:10och så ner med baddräkten också!
nån som vill låna wetwest, ni som var slitna å trötta i benen?!
och så ner med baddräkten också!
nån som vill låna wetwest, ni som var slitna å trötta i benen?!