Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 09:10Synd att vi tappade några men bra att höra att ni andra är på G. 🙂
Synd att vi tappade några men bra att höra att ni andra är på G. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 09:19Marcus: Fortfarande stor sannolikhet att jag dyker upp men kan inte spika förrän senare i em. Förhållandena ser ju perfekta ut så man har inte många ursäkter.
Marcus: Fortfarande stor sannolikhet att jag dyker upp men kan inte spika förrän senare i em. Förhållandena ser ju perfekta ut så man har inte många ursäkter.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 10:15Eftersom jag har semester hade jag ju tänkt dyka upp, men min "elaka" hästtränare har pippi på att sätta träningarna på morgnarna när jag INTE vill ha dem där och (som nu) på kvällstid när jag kunde ha gjort något annat roligt då. Så tyvärr kan jag inte k
Eftersom jag har semester hade jag ju tänkt dyka upp, men min "elaka" hästtränare har pippi på att sätta träningarna på morgnarna när jag INTE vill ha dem där och (som nu) på kvällstid när jag kunde ha gjort något annat roligt då. Så tyvärr kan jag inte k
Quote from Jonny Persson on 11 May 2011, 13:04Om du behöver bli skrämd så går det att ordna Jessie.
Det är ju inget närvarotvång så vi blir vilka vi blir. Jag har värmt upp med 75 minuter orientering nu på förmiddagen och hoppas att det kanske är lite lite svalare ikväll. Perfekt för picknick är det
Om du behöver bli skrämd så går det att ordna Jessie.
Det är ju inget närvarotvång så vi blir vilka vi blir. Jag har värmt upp med 75 minuter orientering nu på förmiddagen och hoppas att det kanske är lite lite svalare ikväll. Perfekt för picknick är det
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 13:14Jag använde slut på varenda muskelfiber i benen i gårdagens intervaller så det blir ett stelt kylskåp som kommer i kväll!
Jag använde slut på varenda muskelfiber i benen i gårdagens intervaller så det blir ett stelt kylskåp som kommer i kväll!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 13:17Jag känner mig också ganska mör efter lördagens halvmara och gårdagens 14km i maratempo så det blir en lugn jogg idag.
Jag känner mig också ganska mör efter lördagens halvmara och gårdagens 14km i maratempo så det blir en lugn jogg idag.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 13:28Är det nu vi skriver ned oss? 😀 Mitt knä är väl inte helt hundra, har inte testat att springa med det alls och även om jag vore helt kurrant så vore jag nog snigeln i sammanhanget. Det kanske slutar med en timmes planka, bad och picknick för min del.
Är det nu vi skriver ned oss? 😀 Mitt knä är väl inte helt hundra, har inte testat att springa med det alls och även om jag vore helt kurrant så vore jag nog snigeln i sammanhanget. Det kanske slutar med en timmes planka, bad och picknick för min del.
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 13:36Jag vet ju inte hur långt vi ska springa men jag kommer nog att ta det lugnt - som det känns nu: långsammare än 6min-tempo
Jag vet ju inte hur långt vi ska springa men jag kommer nog att ta det lugnt - som det känns nu: långsammare än 6min-tempo
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 13:39Du har ju lovat mig en crawllektion som tack för att jag hjälpte dig att hitta Cherry Garcia. 😉
Du har ju lovat mig en crawllektion som tack för att jag hjälpte dig att hitta Cherry Garcia. 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 13:45Crawllektion vill jag också ha 🙂 Rena triatlonlägret!
Crawllektion vill jag också ha 🙂 Rena triatlonlägret!