Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunbeat-Träff i Skavlöten 11/5
You need to log in to create posts and topics.

*Brrr*

Fredrik: Du har ju våtdräkt. 😀

Satt just ute på kajen och funderade på om man skulle lägga dagens planerade simträning ute i Årstaviken istället för inne i bassängen. Ohyggligt svårt att motivera mig att hålla mig inomhus i det här vädret men mina arbet

Jenny, jag hade kunnat hämta dig, men nu ställer jag nog in mitt deltagande eftersom jag har belagts med springförbud några dagar pga inflammerad slemsäck i knät.

Hur är underlaget på platsen beskaffat? Bör man ta skorna som är fulla med Ursvikslera eller går det bra med nya och blänkande finskor? 🙂

Sprang milbanan från Skavlöten idag och det var torrt och fint överallt. Jag hade Fivefivers Bikila. Några småstenar men annars jämnt och fint. Badvattnet i sjön är behagligt även om jag inte vågade mig i idag.
Tyvärr upptagen imorgon dock.

Utan assistans kanske jag är lite för slö för att ta mig till Skavlöten. Hoppas ni andra får trevligt iaf!

Jag kommer iaf stå och vänta på Elin, Fredrik och Peter N. vid Stadions tunnelbanestation på valhallavägen.

Torrt och fint, strålande väder, behaglig badtemperatur och en projektledare som beslutade sig för att flytta mitt möte så jag får massor av tid att åka hem, packa väska och fixa matsäck. (t+) på det. Nu ska jag bara försöka sätta mig i karantän för att u

Eller så är det vi som väntar på dig Christer. 😉

Jo, jag insåg då jag skrev att det var en möjlighet - kul att nån är vaken!