Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 13:28*Brrr*
*Brrr*
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 14:59Fredrik: Du har ju våtdräkt. 😀
Satt just ute på kajen och funderade på om man skulle lägga dagens planerade simträning ute i Årstaviken istället för inne i bassängen. Ohyggligt svårt att motivera mig att hålla mig inomhus i det här vädret men mina arbet
Fredrik: Du har ju våtdräkt. 😀
Satt just ute på kajen och funderade på om man skulle lägga dagens planerade simträning ute i Årstaviken istället för inne i bassängen. Ohyggligt svårt att motivera mig att hålla mig inomhus i det här vädret men mina arbet
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 16:36Jenny, jag hade kunnat hämta dig, men nu ställer jag nog in mitt deltagande eftersom jag har belagts med springförbud några dagar pga inflammerad slemsäck i knät.
Jenny, jag hade kunnat hämta dig, men nu ställer jag nog in mitt deltagande eftersom jag har belagts med springförbud några dagar pga inflammerad slemsäck i knät.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 19:08Hur är underlaget på platsen beskaffat? Bör man ta skorna som är fulla med Ursvikslera eller går det bra med nya och blänkande finskor? 🙂
Hur är underlaget på platsen beskaffat? Bör man ta skorna som är fulla med Ursvikslera eller går det bra med nya och blänkande finskor? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 19:56Sprang milbanan från Skavlöten idag och det var torrt och fint överallt. Jag hade Fivefivers Bikila. Några småstenar men annars jämnt och fint. Badvattnet i sjön är behagligt även om jag inte vågade mig i idag.
Tyvärr upptagen imorgon dock.
Sprang milbanan från Skavlöten idag och det var torrt och fint överallt. Jag hade Fivefivers Bikila. Några småstenar men annars jämnt och fint. Badvattnet i sjön är behagligt även om jag inte vågade mig i idag.
Tyvärr upptagen imorgon dock.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 08:18Utan assistans kanske jag är lite för slö för att ta mig till Skavlöten. Hoppas ni andra får trevligt iaf!
Utan assistans kanske jag är lite för slö för att ta mig till Skavlöten. Hoppas ni andra får trevligt iaf!
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 09:02Jag kommer iaf stå och vänta på Elin, Fredrik och Peter N. vid Stadions tunnelbanestation på valhallavägen.
Jag kommer iaf stå och vänta på Elin, Fredrik och Peter N. vid Stadions tunnelbanestation på valhallavägen.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 09:05Torrt och fint, strålande väder, behaglig badtemperatur och en projektledare som beslutade sig för att flytta mitt möte så jag får massor av tid att åka hem, packa väska och fixa matsäck. (t+) på det. Nu ska jag bara försöka sätta mig i karantän för att u
Torrt och fint, strålande väder, behaglig badtemperatur och en projektledare som beslutade sig för att flytta mitt möte så jag får massor av tid att åka hem, packa väska och fixa matsäck. (t+) på det. Nu ska jag bara försöka sätta mig i karantän för att u
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 09:06Eller så är det vi som väntar på dig Christer. 😉
Eller så är det vi som väntar på dig Christer. 😉
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 09:07Jo, jag insåg då jag skrev att det var en möjlighet - kul att nån är vaken!
Jo, jag insåg då jag skrev att det var en möjlighet - kul att nån är vaken!