Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 23:26Och i min bil skulle ingen mer än jag sitta?
Och i min bil skulle ingen mer än jag sitta?
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2011, 01:48Ja just det, Peter Nilsson, ville du också åka med?
Ja just det, Peter Nilsson, ville du också åka med?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 07:56Christer, är jag också med på din pickup-lista? Jag tar mej lätt till Stadion eller Tekniska H.
edit: Det var jag visst 🙂 Tack!
Christer, är jag också med på din pickup-lista? Jag tar mej lätt till Stadion eller Tekniska H.
edit: Det var jag visst 🙂 Tack!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 10:39Christer, eftersom du ändå är ute och kör kanske du kan plocka upp mig vid Chapmans torg. Jag kan ta mig till Masthuggstorget om det kniper. 😀
Christer, eftersom du ändå är ute och kör kanske du kan plocka upp mig vid Chapmans torg. Jag kan ta mig till Masthuggstorget om det kniper. 😀
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2011, 12:40Nja, Östermalm/Gärdet-området i stockholm hade jag tänkt mig (dessutom är bilen redan full) 🙂
Nja, Östermalm/Gärdet-området i stockholm hade jag tänkt mig (dessutom är bilen redan full) 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 12:54Lena, jag kanske kan tänka mig att åka med dig. Du svänger inte förbi Solna, Frösunda? 🙂 Annars kan jag ta mig till Duvbo. Vilken tid passerar du där?
Lena, jag kanske kan tänka mig att åka med dig. Du svänger inte förbi Solna, Frösunda? 🙂 Annars kan jag ta mig till Duvbo. Vilken tid passerar du där?
Quote from Jonny Persson on 10 May 2011, 12:38Jag har fått det till att vi blir ungefär dessa samt att det finns ytterligare någon som är intresserad och kanske dyker upp. Kan meddela att badvattnet i sjön är riktigt behagligt nu.
Undertecknad
Peter P?
Christer
Elin
Fredrik
David
Peter N
Lena
Jessie
Jag har fått det till att vi blir ungefär dessa samt att det finns ytterligare någon som är intresserad och kanske dyker upp. Kan meddela att badvattnet i sjön är riktigt behagligt nu.
Undertecknad
Peter P?
Christer
Elin
Fredrik
David
Peter N
Lena
Jessie
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:46Bada i Rönningesjön? Nu? Tillåt mej tvivla...
Bada i Rönningesjön? Nu? Tillåt mej tvivla...
Quote from Jonny Persson on 10 May 2011, 12:49Det har jag redan gjort 5 gånger i år. Senast i morse! 🙂
Det har jag redan gjort 5 gånger i år. Senast i morse! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 May 2011, 13:26Du är lika galen som Petri H 🙂
Du är lika galen som Petri H 🙂