Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Jag förlitar mig på att min garmin gör jobbet med att räkna längder. Sen för att ha koll på tempot så har jag så den vibrerar varje 200ing. Då slänger jag ett öga och ser vilket tempo jag har.

För att veta hur långt man simmat så kollar man på klockan. Ligger man på 1:45 per 100m så står den kvart i efter 100 och halv efter 200. Man får själv hålla reda på om man simmat 400 eller 800m 😉

Torbjörn: Som sagt, du är simmare. I löpning kan jag göra samma, men igår gick mina 100ingar mellan 1:34 och 1:48, då havererar sån logik snabbt.

Jag litar på min Garmin Swim

54 år, i denna tävling löpare . Annars ser jag mig som vindsurfare i första hand. Men i väntan på vind tränar jag löpning, cykling, rullskidor , längdskidor och nu ska jag ta tag i simningen. Här kommer en löptid 5000 m bana på Dannfältet i Olofström.
8/

Ny löptid (i fredags) 19:50. Klättrar flera pinnhål på löptiden till en 2a-plats och precis förbi Pierre, i totalen dock oförändrad placering, några få sekunder bakom samme Pierre... På tisdag väntar simning.

Löpning på 19:47 idag. Första halvan av Hässelbyloppet, där jag tyvärr tappade andra halvan och missade sub-40. Ska försöka få till en simning i veckan.

Riktigt bra ändå Mattias!

Löp tid. 21:27.

Markus: Hoppas Ryan läser tråden bättre än du, du får nöja dig med 3e platsen på löp tills vidare 😉

F.ö. tycker jag Wolff kunde mörkat lite, men jag får trösta mig med att i verkligheten springer man mkt längre (tid) än man simmar.