Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

1.30 mellan 3an och 9an. Ska försöka hålla mig topp 10 denna vintern. Så det blir nog till att förbättra sina tider snart. 46 minuter räcker inte till topp 10 länge till. Kul med så många tider =)

Jag kan förbättra mig en del, men det kommer ändå bli en kamp för att ramla neråt så lite som möjligt härifrån. Nåja. Bästa löptid ska jag inte ge upp i år iaf.
Vad gör Brownlees? Sub30 utan vidare antagligen.

Vet ej om de klara under 16 i simning

Alistair har gjort 14:13 på 5000m, och 16min på 1500m som en del av en olympisk triathlon, så han är nog nära iaf.

Kapade en dryg minut på simningen till 26:33 idag... 🙂 Gav en liten sjuss placeringsmässigt, 15 --> 12a på simningen och 8a --> 4a totalt.

Då kör vi i år igen. Skulle gärna kalla mig själv för simmare men får väl stå ut med att vara löpare den här gången också. Har 2 tider att rapportera ifrån igår :
20:09 på 5 km löpning snabbdistans med ganska lugn start på första km( 4:37), och sen direkt

Målsättning blir att så fort som möjligt få en bättre tid på löpningen än pappa ( lite pinsamt ) och sen satsa mot att gå under 37 totalt innan tävlingen summeras.

Då är jag också med!

Löpning: 25:46
Simning: 39:09
Tot: 64:55

Sätter sub 60 min som mål för vinters utmaning, borde inte vara omöjligt för simningen gick riktigt dåligt i fredags... Löpning under 25 och simning under 35 vore nice och känns (hyfsat) real

En lite bättre tid på simningen idag, 24:15. Bara 1:45 kvar att kapa...

Simning på 29 blankt idag på en välbefolkad bana på Eriksdalsbadet. Riktigt kasst och allt sånt... Tur att jag är en betydligt bättre löpare än simmare. Men nu har jag något att arbeta på. Simningen ska jag nog kunna kapa några minuter på och om jag maxar