Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Vi ska väl inte kapa tråden här, för då får vi boss Ryan på oss. 😉 Men jag gick iaf från 300 meter löpning förra året till HIM (21 km löpning) i år, så du ska verkligen inte se något som kört. Det viktiga är att man jobbar metodiskt utifrån sina behov, i

Nu har jag tröskat mig igenom 1500m i 25m-bassäng!
Jag fick bara näst sämsta tid: 37:24
Men det är iaf en början...

Simning i 25-bassäng 39:37 under smått kaotiska förhållanden sista 500 m. Finns lite att jobba med där.

Löpning 23:19 vid 5,37 km. Det får duga för tillfället. Glömde att kolla tiden vid 5 km.

Var ser ni nuvarande placeringslista?

Din 5 km tid borde ju bli 21:45 (4:21 min/km)

Edit: lista finns på sida 1

34:59 på 1500 idag en liten förbättring

Kalle och Franz: 21:42.6 blir det!

Det låter bra det men känns nästan för bra.
Mitt personliga på 5 km är 21:21.

Jag tackar Kalle för tipset om att Garminen kan buzza mig vid lagom tidpunkter, men jag valde per tid ist för distans, satte den på 1:39 och simmade in på 24:47.

Får testa att den vibrerar på tid istället. Då är de lättare att hålla rätt fart 🙂

Jag simmade på 22.42 idag. Försökte hålla 1.30 fart men hade tyvärr krampkänningar sista 400.

Då anmäler även jag mig. Varken simmare eller löpare, får väl se i mars vilken del jag har placerat mig bäst i så jag vet vad jag skall kalla mig nästa år 😉

Löpning 20:20, km 1-6 på Gbg halvmarathon, hälsenan har strejkat sen dess men hoppas väl kunna k