Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 08:48Jag är på. Kul kul. Föräldrarledig till en 6-månaders så blir nog mest löptider med en Chariot framför fötterna. Målet för nästa år är Ironman i Klagenfurt. Är ingen simmare (ska gå crawl-kurs nu) snarare en löpare även om jag legat lite lågt med detta so
Jag är på. Kul kul. Föräldrarledig till en 6-månaders så blir nog mest löptider med en Chariot framför fötterna. Målet för nästa år är Ironman i Klagenfurt. Är ingen simmare (ska gå crawl-kurs nu) snarare en löpare även om jag legat lite lågt med detta so
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 13:02Fortsatta framsteg i bassängen: 26:02. Bästa tempot sen personbästa-nivån (25:30) vintern 2012, bl.a. några sekunder snabbare än de 26:08 jag hade i Aquathlon 12/13.
Fortsatta framsteg i bassängen: 26:02. Bästa tempot sen personbästa-nivån (25:30) vintern 2012, bl.a. några sekunder snabbare än de 26:08 jag hade i Aquathlon 12/13.
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 13:14Klarade 22:56 idag. Tror inte Växjö marathon igår något att göra med tiden utan jag tror jag kommer behöver mer tid med att hitta rätt teknik igen
Klarade 22:56 idag. Tror inte Växjö marathon igår något att göra med tiden utan jag tror jag kommer behöver mer tid med att hitta rätt teknik igen
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 16:53Simning Valhalla badet Göteborg 50m bassäng. 32.31
Simning Valhalla badet Göteborg 50m bassäng. 32.31
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 21:33Löpning kuperat 35 min
Löpning kuperat 35 min
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 11:4529 namn nu på listan och vi har redan 19st med två tider!
markus gick upp till 5:e plats med de siste uppdatering
söndags simning hjälpte mig gå om Daniel 😉Göran om du ger Jonatan tips om hur man kan springa snabbt kan han hjälpa dig med din simteknik
29 namn nu på listan och vi har redan 19st med två tider!
markus gick upp till 5:e plats med de siste uppdatering
söndags simning hjälpte mig gå om Daniel 😉
Göran om du ger Jonatan tips om hur man kan springa snabbt kan han hjälpa dig med din simteknik
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 12:03Har inte vågat springa ännu då jag i samband med Tjörns triathlon (motion) fick ont i vänster knä (löparknä). Jag har följt råd och rekommendationer som finns både på internet och från sjukgymnasten. Nu känns det som om jag blivit rädd för att springa. De
Har inte vågat springa ännu då jag i samband med Tjörns triathlon (motion) fick ont i vänster knä (löparknä). Jag har följt råd och rekommendationer som finns både på internet och från sjukgymnasten. Nu känns det som om jag blivit rädd för att springa. De
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 16:43Johan, jag har haft löparknä i snart 2 år. Kallar mig numer symptomfri men inte *frisk*. Har man haft ett riktigt ordentligt löparknä blir man nog aldrig det... Vad har du gjort för att bli bra från löparknät och har du någon aning om varför du fick det?
Johan, jag har haft löparknä i snart 2 år. Kallar mig numer symptomfri men inte *frisk*. Har man haft ett riktigt ordentligt löparknä blir man nog aldrig det... Vad har du gjort för att bli bra från löparknät och har du någon aning om varför du fick det?
Quote from j sollerman on 21 October 2013, 17:54Det där med att hålla en topp 10 placering verkar bli knepigt. Verkar snart behöva förbättra mig. Tyvärr har jag nog inte så mycket att förbättra just nu.
Det där med att hålla en topp 10 placering verkar bli knepigt. Verkar snart behöva förbättra mig. Tyvärr har jag nog inte så mycket att förbättra just nu.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 19:43@sara
Vad har jag gjort, Jag har styrketränat med gummiband och gjort olika övningr som skulle vara bra enligt sjukgymnast. Sen givet vis traditionell stretch och rulle på utsidanlåret.
Skall göra mitt första löptest till helgen, då max 2 km. Jag tror att
@sara
Vad har jag gjort, Jag har styrketränat med gummiband och gjort olika övningr som skulle vara bra enligt sjukgymnast. Sen givet vis traditionell stretch och rulle på utsidanlåret.
Skall göra mitt första löptest till helgen, då max 2 km. Jag tror att