Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 22:25Putsade idag min tid på 1500 till 22:52
Kommer nog dröja väldigt länge innan jag putsar den tiden igen men förhoppningsvis innan utmaningen över.
Johan
Putsade idag min tid på 1500 till 22:52
Kommer nog dröja väldigt länge innan jag putsar den tiden igen men förhoppningsvis innan utmaningen över.
Johan
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 16:0632.30 5 km löpning med joggingvagn
32.30 5 km löpning med joggingvagn
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 17:42Vågade testa mitt Löparknä idag och fick inte on sprang och gick om vart annat
29:46 blev dagens resultat.
Väldigt lyckligt idag nu vila knät!
Redigerade inlägget för att förtydliga att det var just löpning som tiden gällde.
Vågade testa mitt Löparknä idag och fick inte on sprang och gick om vart annat
29:46 blev dagens resultat.
Väldigt lyckligt idag nu vila knät!
Redigerade inlägget för att förtydliga att det var just löpning som tiden gällde.
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 18:23simtid: 35:23
Inte vad jag ville men jag har ursäkter för 10%
Och lite träning bör kunna ge 5%
Då är jag där jag hoppas 🙂
Drömmen om 30 lever
simtid: 35:23
Inte vad jag ville men jag har ursäkter för 10%
Och lite träning bör kunna ge 5%
Då är jag där jag hoppas 🙂
Drömmen om 30 lever
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 21:58Ny simtid 22:08 ;). 3 år sedan hade jag varit extrem glad med den tid. Men nu är jag bara nöjd att det gå bättre.
21:30 är nästa mål
Ny simtid 22:08 ;). 3 år sedan hade jag varit extrem glad med den tid. Men nu är jag bara nöjd att det gå bättre.
21:30 är nästa mål
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 22:40@Ryan det va ju skit jag som precis passerat din simtid! Fast du är en betydligt bättre simmare än jag. Det vet jag ju från masters SM i år 🙂 kör hårt!
@Ryan det va ju skit jag som precis passerat din simtid! Fast du är en betydligt bättre simmare än jag. Det vet jag ju från masters SM i år 🙂 kör hårt!
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 10:59@johan oops... det var inte mening 😉 jag hoppas jag kan koppa mer tid varje gång jag simma. om det gå bra i Jönköping på 800 kan det bl ien ny försörk den 24 nov. annars sikte jag på 8 dec som nytt sim försök.
men för att kom under 45 och förbi Kalle
@johan oops... det var inte mening 😉 jag hoppas jag kan koppa mer tid varje gång jag simma. om det gå bra i Jönköping på 800 kan det bl ien ny försörk den 24 nov. annars sikte jag på 8 dec som nytt sim försök.
men för att kom under 45 och förbi Kalle
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 06:10Ahhh jag är så imponerad av hur fort ni simmar. Ni simmar nästan dubbelt så fort som mig. Mitt drömmål är 30 min. Det är lång väg dit men det kommer att gå innan sommaren det lovar jag.
Ahhh jag är så imponerad av hur fort ni simmar. Ni simmar nästan dubbelt så fort som mig. Mitt drömmål är 30 min. Det är lång väg dit men det kommer att gå innan sommaren det lovar jag.
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 06:24Men Franz jag hade gärna sprungit lycka snabbt som dig ;). Synd man kan inte ta 1-2min från en gren och ger den till den andra....
Men Franz jag hade gärna sprungit lycka snabbt som dig ;). Synd man kan inte ta 1-2min från en gren och ger den till den andra....
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 06:54🙂 Tack Ryan!
Synd bara att knäna bara håller 10 km innan det gör för ont. Långt kvar till 42 km. Tur att det räcker med 5 km för att kvala in här.
🙂 Tack Ryan!
Synd bara att knäna bara håller 10 km innan det gör för ont. Långt kvar till 42 km. Tur att det räcker med 5 km för att kvala in här.