Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 18:18Ny löptid - 24:49! Nytt PB! På idrottsplats. Väldigt blåsigt, kändes som att springa in i en vägg på bortre långsidan varje varv, grymt jobbigt. Pressade mig rejält - medelpuls 188. Nöjd! 🙂
Uppnått mitt första mål i utmaningen (sub 60 min), så nästa m
Ny löptid - 24:49! Nytt PB! På idrottsplats. Väldigt blåsigt, kändes som att springa in i en vägg på bortre långsidan varje varv, grymt jobbigt. Pressade mig rejält - medelpuls 188. Nöjd! 🙂
Uppnått mitt första mål i utmaningen (sub 60 min), så nästa m
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 19:00Om inte kompressionstight räknas som otillåten utrustning så dräper jag till med nytt PB för simningen. 32:59.
Sara och jag tampas om platserna 28 - 29. Känner att jag kopplat ett litet grep om 28:an även att Sara slog till med ett PB på löpningen. Gratt
Om inte kompressionstight räknas som otillåten utrustning så dräper jag till med nytt PB för simningen. 32:59.
Sara och jag tampas om platserna 28 - 29. Känner att jag kopplat ett litet grep om 28:an även att Sara slog till med ett PB på löpningen. Gratt
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 19:05Ja, de i toppen kan knappast förbättra sin totaltid med 5-10 minuter eller så under utmaningen, men det kan vi. Alltid något att vara glad för! 😀
För övrigt ser jag mig som inofficiell tvåa - om damerna haft en egen lista! (H)
Ja, de i toppen kan knappast förbättra sin totaltid med 5-10 minuter eller så under utmaningen, men det kan vi. Alltid något att vara glad för! 😀
För övrigt ser jag mig som inofficiell tvåa - om damerna haft en egen lista! (H)
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 20:20Inte långt kvar till inofficiella förstaplatsen heller. 🙂
Inte långt kvar till inofficiella förstaplatsen heller. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 November 2013, 21:37Jag ser mig isf som inofficiell etta (bland pensionärerna) 🙂
Jag ser mig isf som inofficiell etta (bland pensionärerna) 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 21:47Ja, vi kanske ska köra med AG:s också. 😉 Eller nöjer man sig med att slå sig själv när man inte kan slå de andra. (V)
Ja, vi kanske ska köra med AG:s också. 😉 Eller nöjer man sig med att slå sig själv när man inte kan slå de andra. (V)
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 22:00Sara vi köra en jämställde tävling. Alla mot alla 😉
Sara vi köra en jämställde tävling. Alla mot alla 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 23:59@Sara M AG=Artistisk Gymnastik i min värld (blev lite roligt i mitt huvud innan jag kopplade om till triathlonhjärnan)
@Sara M AG=Artistisk Gymnastik i min värld (blev lite roligt i mitt huvud innan jag kopplade om till triathlonhjärnan)
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 13:53Simning 1500 m 39 min
Simning 1500 m 39 min
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 14:16Ny löp tid 22:52 innan simträning. Vuxen pers med 6s!
Ny löp tid 22:52 innan simträning. Vuxen pers med 6s!