Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ny på listan är jag. Jag är varken löpare eller simmare.
Simmade en bruten femtonhundring 800+400+200+100 med 30 s vila.
Totaltid 29:31
Löpning landade på 25:30 som en del av ett löppass med frun. Hon drog upp tempot.

Ny löptid 18:58

Ny simtid! 30:26

Endast ett stopp Efter 1000 m var jag tvungen att byta bana, Blev därför 45 s vila.
Nytt PB att kunna simma så långt utan paus. Nu börjar jag förstå varför många är så otroligt snabba på 1500 m och med lätthet simmar under 30 min.
Ni imp

Franz snart under 50min 😉

ska ser om jag kan fixa dropbox på min jobb datorn och uppdatera listan ikväll eller torsdag kväll.

här har jag hitta den mest plan löp bana. flera km och plus mins 0.5m 😉 synd vi har kommit hem så sent de siste två dagar,

då jag lyckades att ladda ner Dropbox kunde jag uppdatera listan

Nästan 40st med kompletta tider. Förra året var vi 49st i slutet av mars. Hoppas de 8st med bara en tid passa på att under Jul/Nyår att simma eller springa. Ännu roligare för mig att läsa

min nya löptid saknas... inte i närheten av sub20 men i alla fall sub25 nu (H)

Tack -AT- jag missade 3st inlägg. Ska fixa nu.

Ja Ryan det finns hopp om sub 50. Vem hade kunnat tro det när utmaningen började. Inte jag iaf. Men det kräver bra förhållanden om det ska bli någon putsning av tider nu känner jag. Kul att ha något att se fram emot.

Passar på att sätta en ny simtid också, 28:18. Men nu finns det inte så mycket mer att ta av vare sig på simningen eller löpningen. Får se om jag klarar att gå under 47 min innan mars är slut!

Ny simtid 28:11. Nu är det dags att ta tag i löpningen också...