Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Fick chans att simma i 25:a, lyckades kapa simtiden med 2 minuter. Ny tid: 22:42.

Hoppas kunna komma ut och springa snart så jag kan få en löptid också.

Lyckades få till en löptid till slut: 21:09 på sista 5 km från hemmet och runt Härlanda tjärn.
Ska nog gå att putsa en del på den tiden framåt våren med tanke på att det var först seriösa löprudan sen i september...

Ny löptid! Vallentuna Nyårslopp på 23.59. Fortfarande en bit ner till PB men nöjd med dagen!

Ny löptid: 22:09 på första 5 km av Sylvesterloppet.

Ytterligare ett Sylvesterlopps-resultat (Kalmar): 17:01.

Lite surt att km-markeringarna inte stod så bra, första på 3:47 förstod jag var för lång, men sen pekade 2-3-4km ganska tydligt mot en sluttid på strax över 17:30. Jag ökade då sista km för att säk

Jag vill vara med i år också..
Löpning 5km på 20.01 häromdagen.
Mvh Henrik

Ahja, det var kul medan det varade. Sub 17 kommer bli tufft...

Nu är vi halvvägs genom utmaning. Listan är uppdaterat idag.

Markus upp till fjärde plats efter sin snabb löpning. Erik har nu två som jaga honom 😉

Ser ut som vi i södra Sverige kommer har en fin snöfri vintersäsong 😉

Jag är med. Sprang 5km på 20,44 på en tävling i december, "skinkloppet" i Oxelösund. 1500m kommer det nog en tid på någon gång under januari eller februari. Har missat två tillfällen den senaste tiden med simklubben att simma 1500m på tid. Det gör vi med

Det tog sin tid men nu är jag med i matchen.

Simning 27,32 (Pass; 2014-01-04 (lördag) 00:27:32 Start kl 10:48)
Löpning 22,37 (Pass; 2013-11-11 (måndag) 00:36:36 Start kl 20:10 sista 5)