Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ny löptid. Körde ett distanspass med fartökning mellan 7-11km där de 5km gick på 21:58.

😉 ska också klocka mellan 7 å 11 nästa gång, kanske är det som är melodin 😀

Ja, du vet, man är ju inte 50 längre så det dröjer ett tag innan det rullar på 🙂

Trodde aldrig det skulle hända men idag slog jag pers på 5km löpning med 28:58 Tyvärr förbättrar det inte min placering 🙁 för då behöver jag kapa sisådär 40 sekunder till Jag är i alla fall jäkligt nöjd
Joha

God jul allihopa!

Galen julrusning i duggregnet med sprillans julklappslöputrustning gav nytt personbästa 22:49 - hoppas jag klättrar i placeringarna!

Modifiering: ja, ser ut att jag klättrar ett hål och dessutom är jag nu sub-50! 😀

@PeterA, @Pete

Ny löptid. 24.19.
Ingen märkvärdig tid men kul o slå pers i december 🙂

@Tom U, ja det är tight där... Ska försöka kapa någon minut på min löptid snart.
Simtiden är svårt, tränar man inte blir det inte bättre har jag märkt 😉

Grattis Tom! Är lite rädd för att du nu lämnade mej ohjälpligt efter, men våren är lång så lite närmare ska jag komma och vem vet vad som kan hända i en spurt 🙂

Yes, nytt PB på 5km idag - 22:08...

Idag kapade jag ytterligare på min löptid genom att springa 5000m på bana på tiden 20:57 och min nya totaltid är sub 50 🙂