Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 10:17Tack Sara, är din simtid rätt? då är det 55:54 bara 54s kvar isf 😉
Tack Sara, är din simtid rätt? då är det 55:54 bara 54s kvar isf 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 10:21Ja, just det, Ryan, nu var det jag som virrade ihop tiderna! 🙂 Det har du rätt i, 55 sekunder behöver jag kapa totalt! Banne mig om det inte ska kunna gå. 😉
Ja, just det, Ryan, nu var det jag som virrade ihop tiderna! 🙂 Det har du rätt i, 55 sekunder behöver jag kapa totalt! Banne mig om det inte ska kunna gå. 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 10:23ber Ted att simma på 30min och du hänga på 😉 det bli lika jobbigt för honom som dig...
ber Ted att simma på 30min och du hänga på 😉 det bli lika jobbigt för honom som dig...
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 10:35Jag har bett honom att pace:a mig, men han sa att han inte kan simma så långsamt. 😉 Men jag ska banne mig kräva att han ställer upp! 😀
Jag har bett honom att pace:a mig, men han sa att han inte kan simma så långsamt. 😉 Men jag ska banne mig kräva att han ställer upp! 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 11:35Tack Ryan,du har varit en stor inspirationskälla ända sen jag tävlade mot dig i Karlshamns Triathlon 2012.
Men ska jag vara lite petig har jag faktiskt bara simtränat i 2 år 😉
Tack Ryan,du har varit en stor inspirationskälla ända sen jag tävlade mot dig i Karlshamns Triathlon 2012.
Men ska jag vara lite petig har jag faktiskt bara simtränat i 2 år 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 12:29Sara: som sagt lika jobbigt för honom som dig att simma 30 min 🙂
Jonatan: oj bara två år! ännu bättre utveckling! När man närmar sig 40 år är det svårt att har koll på tider;)
Skulle var intressant att tävla på en sprint mor dig igen. Din simning är
Sara: som sagt lika jobbigt för honom som dig att simma 30 min 🙂
Jonatan: oj bara två år! ännu bättre utveckling! När man närmar sig 40 år är det svårt att har koll på tider;)
Skulle var intressant att tävla på en sprint mor dig igen. Din simning är
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 16:222år! Hur är det möjligt? Imponerande!
2år! Hur är det möjligt? Imponerande!
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2014, 08:11Aj, aj Jonatan. Här är man ledig en vecka och så smäller du till så där. Tänker köra ett simförsök till men formen är usel och jag tror inte jag kan springa pga krånglande fotled så det här blir svårt!
Aj, aj Jonatan. Här är man ledig en vecka och så smäller du till så där. Tänker köra ett simförsök till men formen är usel och jag tror inte jag kan springa pga krånglande fotled så det här blir svårt!
Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 18:02Jaha, då har jag jobbat hårt, allt för att slippa den försmädliga sistaplatsen. Simning 37:19 och löpning 28:35 totaltid 65:54. Kan glädja alla andra , jag behåller sistaplatsen...
Jaha, då har jag jobbat hårt, allt för att slippa den försmädliga sistaplatsen. Simning 37:19 och löpning 28:35 totaltid 65:54. Kan glädja alla andra , jag behåller sistaplatsen...
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2014, 19:21Tack Lars 🙂
Tack Lars 🙂