Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Nja, löptiden vet jag inte om jag hinner slå men jag hoppas kunna kapa lite på simtiden - kanske 30 sek om jag får till en riktigt bra dag.

Ny simtid: 31:41

Nytt PB med ca 2,5 min! Både nöjd och missnöjd... Nöjd med att jag kapat 30 sek per hundring sen utmaningen startade. Missnöjd med tappade chansen på sub 30 efter ca 600 m. Var redo att ge upp, men tänkte på Kallas tremil - vem vill vara

Verkar som att löpformen vaknat ur vinterdvala tack vare två intervallpass de senaste veckorna! Även simningen tar sig ordentligt med den ökade träningsmängden! Får se om det går att kapa ytterligare innan utmaningen är slut!

Löp: 18:28min
Sim: 25:59min

Jonatan, jag vet precis hur det känns med den 20 min mål.

i 2011 min tid 20:00:36

jag har bara gjort en av de 59 voltvädning lite hårdare hade jag klart 20:00 kul att ser din utveckling från Feb 2013 --> 22:44

Bra Sara! lära du dig voltvändning och

Kapade 10 sekunder till på löptiden. Nya tiden är 21.14.

Tror inte jag kommer kapa något på simningen men några sekunder till på löpningen. Får se om det går att hålla topp 10...

Häpnade när jag tittade på min 5km split och den var:
27:56
För mig en otrolig tid
Så visst jag kommer inte under 50 minuter men är inte farligt långt borta. Men nästa år. Då skall jag under
🙂

Ny simtid, 22.43, det var ett stort gap upp till nästa plats på listan så det verkar inte räcka, men jag närmar mig. Körde i alla fall en riktig 1500-ing utan uppdelning idag men var inte helt optimalt laddad så får se till att hinna med en till åtminston

Tack Stefan
Då halkade jag ner till 13:e bästa simtid, det var ju roligt 😉
Johan

Ny simtid 23:24, fortfarande skadad fot så det kommer tyvärr inte bli någon förbättring på löpningen, så det var väldigt skönt att kunna göra detta lyftet idag.

Ny löptid: 19:42

Ingen höjdar tid, och inte så jätte nöjd med den MEN ändå så stort :-).
Var bara ute för att sätta 5 km tid och trodde (hoppades) på bättre.
Om vi nu bara kunde få lite nordanvind i år också så kommer jag att prova putsa tiden annars bl